Billeder i Opera 5,02 ?
Fra : Peter

Dato : 23-02-01 16:17

Hej allesammen
Jeg har et problem med min nyinstallerede Opera 5,02
Jeg kan ikke se nogle billeder, bla. et billede der ligger på
http://www.geocities.com/SoHo/Atrium/4431/mystery.html
Jeg har installeret "Sun Java Runtime Environment 1.3", men jeg kan
kun se rammen rundt om billedet

Hvad gør jeg galt eller hvad skal jeg have installeret, da jeg vil gå
bort fra IE og bruge Opera i stedet.

mvh
Peter Micheelsen
lpm@it.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-02-01 16:50

Fri, 23 Feb 2001 16:17:13 +0100, skrev Peter <lpm@it.dk>:

>Hvad gør jeg galt eller hvad skal jeg have installeret, da jeg vil gå
>bort fra IE og bruge Opera i stedet.

Den får min Opera 5.02 til at styrte.

Når lige at se en javascriptfejlboks, men kan ikke nå at læse den
inden den kommer med en ulovlig handling.

Hvis du vil bruge Opera, så må du regne med, at du vil få problemer
med en del sider.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : CHRistian

Dato : 23-02-01 17:00

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk>'s posting:

>Hvis du vil bruge Opera, så må du regne med, at du vil få problemer
>med en del sider.

Du får det til at lyde som noget dårligt.

--
Test din viden om usenet...
http://www.whitehat.dk/cbh/ng/

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 23-02-01 17:37

CHRistian <nospam@direkte.org> skrev...
> Du får det til at lyde som noget dårligt.

Det er det da også. Hvis man laver en browser bør man være klar over,
at en del hjemmesider indeholder mere eller mindre grove fejl. Dette
bliver man simpelthen nødt til at tage hensyn til, hvad enten man kan
lide det eller ej. Det er naturligvis ok, at siden ikke bliver vist,
men browseren bør bestemt ikke crashe.
--
Mvh. Morten

http://miljokemi.dk

Fra : CHRistian

Dato : 23-02-01 18:01

Morten Bjergstrøm <nospam@dafnie.dk>'s posting:

>Det er det da også. Hvis man laver en browser bør man være klar over,

Jeg ser sådan på det, at de fleste sider, der ikke virker
funktionsmæssigt i Opera, heller ikke har en interesse for mig i så
fald, for så har de alt for mange _fejl_ , hvilket gør, man ikke
lige har det mest seriøse indtryk af siten/indholdet af siten.

>at en del hjemmesider indeholder mere eller mindre grove fejl. Dette
>bliver man simpelthen nødt til at tage hensyn til, hvad enten man kan

Hvorfor bør man være klar over det og tage hensyn til det? Så vil
det vel bare udvikle sig endnu mere i den retning med fejl.

>men browseren bør bestemt ikke crashe.

Selvfølgelig, men jeg tror nu ikek, det var det, Knud tænkte på.

--
Test din viden om usenet...
http://www.whitehat.dk/cbh/ng/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-02-01 21:50

Fri, 23 Feb 2001 18:01:11 +0100, skrev CHRistian
<nospam@direkte.org>:

>Selvfølgelig, men jeg tror nu ikek, det var det, Knud tænkte på.

Den chrashede med den geocitiesside, som spørgeren spurgte til.

Opera 5.02 har stadig problemer med at fortolke korrekt javascript.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : CHRistian

Dato : 23-02-01 22:04

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk>'s posting:

>Den chrashede med den geocitiesside, som spørgeren spurgte til.

Ok. Gør det nu ikke hos mig...

>Opera 5.02 har stadig problemer med at fortolke korrekt javascript.

Bruger normalt hverken JS el. Java.

--
Test din viden om usenet...
http://www.whitehat.dk/cbh/ng/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-02-01 00:02

Fri, 23 Feb 2001 22:04:11 +0100, skrev CHRistian
<nospam@direkte.org>:

>Ok. Gør det nu ikke hos mig...

Det gjorde den heller ikke da jeg prøvede for et par minutter siden.

Jeg har sat Opera til at vise javascriptfejl og der kommer mange.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Peter Loumann

Dato : 23-02-01 21:13

Knud Gert Ellentoft skrev :

>Den får min Opera 5.02 til at styrte

Hmm!? - min samme viser den uden problemer & identisk med msie's
visning.

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Fra : Kim Jens Frederiksen

Dato : 24-02-01 05:29

>Peter Loumann wrote:
>Hmm!? - min samme viser den uden problemer & identisk med msie's
>visning.

Ditto her.

Kim Jens Frederiksen, @mager.