Noget for 'børnene'?
Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 26-09-02 10:54

http://news.bbc.co.uk/sport1/shared/spl/hi/other_sports/02/americas_cup/sail
ing_game/html/default.stm

--
- if at first you don't succeed, then skydiving is not for you.

Fra : Jan T Pharo

Dato : 26-09-02 11:39

Thu, 26 Sep 2002 11:54:06 +0200, Rasmus Hayseed;
<amulfu$22o3$1@news.cybercity.dk>; <dk.fritid.sejlads>:

>http://news.bbc.co.uk/sport1/shared/spl/hi/other_sports/02/americas_cup/sail
>ing_game/html/default.stm

den link kan ikke bruges.
Forsøg gerne en gang til, med < foran og > efter linken.

--
/jan
<><

Fra : Troels Hansen

Dato : 26-09-02 12:49

Eller brug www.makeashorterlink.com
http://makeashorterlink.com/?F2A812AE1

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 26-09-02 13:03

"Jan T Pharo" <jan*@nospam.no.invalid> wrote in message
> [...]
>
> den link kan ikke bruges.
> Forsøg gerne en gang til, med < foran og > efter linken.

Prøv med lidt klippe&klister i din browsers adresse-felt.

Fra : Jan T Pharo

Dato : 26-09-02 15:04

Thu, 26 Sep 2002 14:03:02 +0200, Rasmus Hayseed;
<amut1m$2a4l$1@news.cybercity.dk>; <dk.fritid.sejlads>:

>"Jan T Pharo" <jan*@nospam.no.invalid> wrote in message

>Prøv med lidt klippe&klister i din browsers adresse-felt.

Ja, det kan jeg godt. Men det skal da osse alle de andre læsere af
dk.fritid.sejlads gøre.

Det er da nemmere at klikke direkte i en fungerende URL i
newsprogrammet!
Det er bedre, at afsenderen af meddelelser med URLer gør det rigtigt med
det samme.
Men siden du ikke har gjort det, så kan jeg da så gerne hjælpe:

<http://news.bbc.co.uk/sport1/shared/spl/hi/other_sports/02/americas_cup/sailing_game/html/default.stm>

--
Jan T Pharo, Hvaler
59°01N, 11°01E

Fra : Jan T Pharo

Dato : 26-09-02 15:13

Thu, 26 Sep 2002 14:04:01 GMT, Jan T Pharo;
<7m46puk6smnf8e8k0u332lh1fpbcmdianf@4ax.com>; <dk.fritid.sejlads>:

><http://news.bbc.co.uk/sport1/shared/spl/hi/other_sports/02/americas_cup/sailing_game/html/default.stm>

og det fungerer fremdeles ikke. Kun en hvid side. Det er rigtig noget
for børnene

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 26-09-02 16:16

"Jan T Pharo" <jan'@nospam.no> wrote in message
> [...]
iling_game/html/default.stm>

> og det fungerer fremdeles ikke. Kun en hvid side. Det er rigtig noget

Det er ikke min site - og der er noget galt med din browser. Det er et lille
Flash-spil hvor man skal sejle mod en anden båd.

Fra : GrandOldMan

Dato : 26-09-02 17:51

"Rasmus Hayseed" <lost_in_denmark@NOSPAM.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
lille
> Flash-spil hvor man skal sejle mod en anden båd.

Jeg ser den også udmærket... men det er for børn..

Hilsen

Andy

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 26-09-02 20:00

Den virker også her.

--
Med sejlerhilsen _/) _/) _/)
Henning

Fra : Jan T Pharo

Dato : 26-09-02 20:14

Thu, 26 Sep 2002 17:15:40 +0200, Rasmus Hayseed;
<amv8as$2leh$1@news.cybercity.dk>; <dk.fritid.sejlads>:

>"Jan T Pharo" <jan'@nospam.no> wrote in message
(klip)

>Det er ikke min site - og der er noget galt med din browser. Det er et lille
>Flash-spil hvor man skal sejle mod en anden båd.

Så kan det jo være sådan, at den kun fungerer med MSIE og/eller med
Netscape. Den fungerer ihvertfald ikke med Opera.

Så da får vi jo håbe, at netstedets ejer gør noget med det... :-/

Fra : Jan T Pharo

Dato : 26-09-02 20:17

Thu, 26 Sep 2002 19:13:42 GMT, Jan T Pharo;
<mvm6pusg78j4rgttu2iij8knlhhja8h7ug@4ax.com>; <dk.fritid.sejlads>:

>Så kan det jo være sådan, at den kun fungerer med MSIE og/eller med
>Netscape. Den fungerer ihvertfald ikke med Opera.

den fungerede hellere ikke med MSIE 6.0 her hos mig.

(men URLer bør uanset skrives mellem to spidse klammere)

Fra : Jan T Pharo

Dato : 27-09-02 07:59

Thu, 26 Sep 2002 19:16:42 GMT, Jan T Pharo;
<o6n6pusn38tommvdbcdamfrsclprni6gmm@4ax.com>; <dk.fritid.sejlads>:

>den fungerede hellere ikke med MSIE 6.0 her hos mig.

og hellere ikke med MSIE 6.0 på mit job.

>(men URLer bør uanset skrives mellem to spidse klammere)
(nemlig)

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 26-09-02 21:22

> (klip)

> Så kan det jo være sådan, at den kun fungerer med MSIE og/eller med
> Netscape. Den fungerer ihvertfald ikke med Opera.

Jeg skal skal nok gør opmærksom på det hos Opera - jeg kender nogle stykker
der arbejder der, og det kunne være du har stødt på en bug.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-10-02 03:11

"Rasmus Hayseed" <lost_in_denmark@NOSPAM.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jan T Pharo" <jan'@nospam.no> wrote in message

Snip!

Puha, hvordan kan en gammel rotte som dig tillægge sig så grimme vaner mht
quote?

Claus

Fra : Jan T Pharo

Dato : 14-10-02 10:25

Thu, 10 Oct 2002 04:11:04 +0200, Claus Tersgov;
<ao2njf$1mb4$1@news.cybercity.dk>; <dk.fritid.sejlads>:

>Puha, hvordan kan en gammel rotte som dig tillægge sig så grimme vaner mht
>quote?

Hvem af os?
Rasmus eller mig?

--
/jan
<><

Fra : Claus Tersgov

Dato : 14-10-02 11:32

"Jan T Pharo" <jan*@nospam.no.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvem af os?
> Rasmus eller mig?

Rasmus, jeg ved jo ikke, om du er en gammel rotte

Claus

Fra : Jan T Pharo

Dato : 14-10-02 13:52

Mon, 14 Oct 2002 12:32:04 +0200, Claus Tersgov;
<aoe6f2$ojp$1@news.cybercity.dk>; <dk.fritid.sejlads>:

>mht

>Rasmus, jeg ved jo ikke, om du er en gammel rotte

Nåhja, jeg har kun newset i otte år (eller var det ti) - men jeg synes
nok, jeg citerer _nogenlunde_ rigtigt - men måske er mit dansk ikke
altid helt ok

(lige kommet hjem efter en lille "sejlads" rundt Kattegat på gummihjul
over sund og bælter)

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-10-02 03:04

"Jan T Pharo" <jan'@nospam.no> skrev i en meddelelse

> Så kan det jo være sådan, at den kun fungerer med MSIE og/eller med
> Netscape. Den fungerer ihvertfald ikke med Opera.
>
> Så da får vi jo håbe, at netstedets ejer gør noget med det... :-/

Er det mon umagen værd for de 17 opera brugere, der findes

Claus

Fra : Steffen Skov

Dato : 27-09-02 15:38

Det virker sjovt nok også her med explorer 6.0 og ISDN
Hilsen
Steffen

Fra : GrandOldMan

Dato : 27-09-02 19:11

"Steffen Skov" <xsskov@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Det virker sjovt nok også her med explorer 6.0 og ISDN
> [...]

Hej Alle

Jeg ved ikke om jeg lige har fundet de vise sten... men hvis man opdaterer
sit styrersystem og browser så skal man kunne se "flash" programmering på
nettet..!

her kan du opdaterer alt vedr. Windows.. det er måske det der er glemt..:
http://windowsupdate.microsoft.com/

Andy Andersson

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 28-09-02 10:56

Det var dog pokkers til kommers for sådan et lille link.
Kan folk der burde kunne sejle et skiv dog ikke finde ud af at styre en
skide browser - men de har måske heller ikke duelighedsbevis til nogle
af delene.
Det oprindelige link fungerer ikke hvis du bare klikker på det !!!! - du kan
jo også se at hele linket ikke er blåt.
Klip og kopier linket, som en skrev - ellers kan du jo bare skrive hele
gøjemøjet selv, ha-ha.
Men kom nu ud at sejle i stedet - sæsonen lakker jo mod enden - øv-øv.
Hilsen Karl Erik.

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 28-09-02 11:35

"Karl Erik Christensen" <karlerik@_nospam_edbnoerden.dk> skrev i en
meddelelse news:3d957c99$0$18161$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Det var dog pokkers til kommers for sådan et lille link.

Vel talt! De længste tråde i denne gruppe handler sjældent om sejlads

mvh, Peter Ingsø Laursen

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 28-09-02 13:12

"Peter Ingsø Laursen" <peter_il@*NOSPAM*e-box.dk> wrote in message
> "Karl Erik Christensen" <karlerik@_nospam_edbnoerden.dk> skrev i en
> meddelelse news:3d957c99$0$18161$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> Vel talt! De længste tråde i denne gruppe handler sjældent om sejlads

Eller er der måske flere 'børn' her end vi troede? :)

Fra : GrandOldMan

Dato : 28-09-02 20:09

Klip

> Vel talt! De længste tråde i denne gruppe handler sjældent om sejlads
klip

øhh det handler om et link til et lille sjovt kapsejler-spil..som man kan
spille i sin fritid... det må da handle om fritid.sejlads...

hilsen

Andy

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-10-02 03:15

> [...]

> Kan folk der burde kunne sejle et skiv dog ikke finde ud af at styre en
> skide browser - men de har måske heller ikke duelighedsbevis til nogle

Når du selv har fået dit "duelighedsbevis" i enten dit eller dat, kunne du
så ikke sejle forbi www.usenet.dk og kigge lidt på citat teknik, sådan at
du kan få styr på en skide postlæser!

Claus