Lidt om 3210 - ikke unlock
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-02-01 15:46

Nix, dette indlæg handler ikke om unlocking :)

Nå, jeg har fået 3210eren til at køre med Telmore nu - dejligt.

Men...

1) Hvordan uploader jeg operatørlogoer med Logomanager? Jeg kan ikke
vælge Telmore under operatør, har prøvet med TDK, men det virker ikke?
(Jeg har datakabel, og kan godt uploade f.eks. billedbeskeder, der
sker bare ingenting når jeg prøver med operatørlogoer). Hvad er koden
for Telmore (TDKs er 238-01)

2) Hvordan fjerner jeg det skidt med at man får en besked tilbage når
man har sendt en SMS? Det vil jeg ikke have.

3) Kan jeg sætte den til KUN at vibrere (ikke ringe), både ved
beskeder og opkald?
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse!
http://sms.fergusons.dk/

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-02-01 17:28

> 3) Kan jeg sætte den til KUN at vibrere (ikke ringe), både ved
> beskeder og opkald?

Ja, sæt den på lydløs, og husk at aktivere vibratoren (menu 9-8-1)

--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 100T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket

Fra : Devast8or

Dato : 23-02-01 21:00

> [...]
> (Jeg har datakabel, og kan godt uploade f.eks. billedbeskeder, der
> sker bare ingenting når jeg prøver med operatørlogoer). Hvad er koden

Hvis du har et analogt modem kan du bruge SmartSMS, det var det jeg brugte
og det virker fint.

> 2) Hvordan fjerner jeg det skidt med at man får en besked tilbage når
> man har sendt en SMS? Det vil jeg ikke have.

Ja, skriv *1# i starten af beskeden, lav evt. en 'skabelon' i udbakken

> 3) Kan jeg sætte den til KUN at vibrere (ikke ringe), både ved
> beskeder og opkald?

Ja, se Lasse Fruergaards indlæg

Devast8or

--
------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------
Click here if you're interested:

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-02-01 22:38

"Devast8or" <Devast8or@systembl.dk> skrev i en meddelelse news:Cezl6.15466
> Ja, se Lasse Fruergaards indlæg

Hvem er Lasse Fruergaard?

Fra : Devast8or

Dato : 23-02-01 23:45

Ups, sorry. Jeg så vist forkert, jeg mente selvfølgelig dig, havde vist bare
fået det lasse ind på nethinden. Næste gang jeg refererer til en andens
inflæg tror jeg jeg vil flytte vinduet så jeg kan se navnet mens jeg skriver
:)

Devast8or

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-02-01 00:25

Devast8or skrev:

>Hvis du har et analogt modem kan du bruge SmartSMS, det var det jeg brugte
>og det virker fint.

Jeg har ADSL, men jeg har datakabel, og pludselig vil den godt
overføre - sært.

>Ja, skriv *1# i starten af beskeden, lav evt. en 'skabelon' i udbakken

Er der ikke andre måder? Det gider jeg ikke skrive hver gang.

Fra : Devast8or

Dato : 24-02-01 02:06

> Jeg har ADSL, men jeg har datakabel, og pludselig vil den godt
> overføre - sært.

Jeg har også DSL men intet datakabel, derfor brugte jeg modemet :)

> Er der ikke andre måder? Det gider jeg ikke skrive hver gang.

Som sagt lav en 'skabelon' i udbakken. Istedet for så at skrive det hver
gang, vælger du bare din besked i udbakken og trykker 'rediger', så står det
er allerede.

Devast8or

Fra : Erik Einum

Dato : 23-02-01 18:41

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev
> 2) Hvordan fjerner jeg det skidt med at man får en besked tilbage når
> man har sendt en SMS? Det vil jeg ikke have.

I beskjedprofiler, felles, leveringsrapport (mulig menyene har litt
annerledes på 3210 og/eller dansk).

> 3) Kan jeg sætte den til KUN at vibrere (ikke ringe), både ved
> beskeder og opkald?

3210 har ikke vibrator! Med mindre du har fått satt inn dette, da må
vibratormenyen aktiveres.

///Mvh. EE

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-02-01 00:29

Erik Einum skrev:

>I beskjedprofiler, felles, leveringsrapport (mulig menyene har litt
>annerledes på 3210 og/eller dansk).

Alt under fælles står til nej allerede... jeg får besked alligevel.

>3210 har ikke vibrator! Med mindre du har fått satt inn dette, da må
>vibratormenyen aktiveres.

Yups, jeg fandt ud af det. Dog har jeg ikke helt forstået systemet med
"diskret", "høj", "personlig" osv. Kigger i manualen før jeg
konsulterer jer igen :)