MS Windows
briani 27239
XP Service Pack 1
Fra : BorreBoy

Dato : 26-09-02 08:37

Hejsa.

Så er SP1 endelig kommet, og jeg vil nu formatere min computer...
Kan man lave en CD, som indeholder hele Win XP og SP1 - altså så man ikke
først skal installere XP, og derefter SP1???

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Leony

Dato : 26-09-02 09:42

http://www.tacktech.com/display.cfm?id=157&object=article.cfm
http://www.tacktech.com/display.cfm?object=article.cfm&id=160

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : BorreBoy

Dato : 26-09-02 09:44

> "BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.tacktech.com/display.cfm?id=157&object=article.cfm
> http://www.tacktech.com/display.cfm?object=article.cfm&id=160
>
> --

Takker.

Fra : kfc

Dato : 27-09-02 14:23

"Leony" skrev i en meddelelse "snip"

> http://www.tacktech.com/display.cfm?id=157&object=article.cfm
> http://www.tacktech.com/display.cfm?object=article.cfm&id=160

Gude links Takker

virker her osse !!!

kfc :)

Fra : Flemming Jacobsen

Dato : 26-09-02 13:16

> "BorreBoy" skrev
> Så er SP1 endelig kommet

Og den virker.!
XP_SP1_DA
Eller jeg må nok hellere sige
"no problemos" her. §

Mvh

/Flemming

Fra : J. Jørgensen

Dato : 26-09-02 19:32

Hej Flemming.
Da du skriver, at du også har installeret XP SP 1 DA vil jeg gerne stille
dig et spørgsmål.
Det har jeg også, men jeg undrer mig:
Da jeg fik oplysning om opgradering, mener jeg at der stod 2 opgraderinger
klar, nemlig
SP 1 og en anden af de der sædvanlige Q----- eet eller andet.
Jeg valgte at installere SP 1 først, men da jeg kom tilbage for at ville
installere den anden, var den væk.
Jeg er derfor i tvivl om jeg nu mangler en installation af en af de der
Q----- eet eller andet.
Hvad har du erfaret i den forbindelse?
Hilsen
Jørgen

Fra : Edmund

Dato : 26-09-02 20:18

J. Jørgensen wrote:
> [...]
> ville installere den anden, var den væk.
> Jeg er derfor i tvivl om jeg nu mangler en installation af en af de

SP1 indeholder alle opdateringer der er kommet + en masse andet som jeg
endnu ikke ved hvad er.
www.microsoft.com/WindowsXP/pro/downloads/servicepacks/sp1/default.asp

Den ene update der er tilbage er udkommet efter at SP1 er lavet.

I formiddags da jeg hentede SP1(den store) var der 20 opdateringer, nu
er der kun 1.

--
Mvh Edmund