MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problem med "upload" av homesite
Fra : rsnilsen

Dato : 26-09-02 05:54

gd
Jeg har konstruert en hjemmeside og skulle gerne ha lagt den ud på
internettet, men har visse problemer, til tross for at jeg etter min
mening har tatt hensyn til alle ting, at ftp programmet aksepterer
adresse etc, og opplaster de filer jeg ber om, men siden viser intet,
bortsett fra mitt brugernavn, ellers er den hvit og uden inhold.
filene som lastes opp er som følger:
index.html
picture1.jpg
picture2.jpg
picture3.jpg
timetable.htm
logo.jpg
ftp program = cute.ftp
Er det noen kloge hoder som kan hjæpe, det må være en detalj jeg har
oversett.
mvh Nilsen

http://www.kandu.dk/

Fra : morten L

Dato : 26-09-02 06:52

"rsnilsen" <rsnilsen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> logo.jpg
> ftp program = cute.ftp
> Er det noen kloge hoder som kan hjæpe, det må være en detalj jeg har

prøv omdøb index siden til index.htm altså uden l

Morten

Fra : 5750 giller

Dato : 26-09-02 10:24

det ville måske hjælpe om du gav adressen, så var det muligt at finde ud af
noget
Giller
--
^