3210: Det lykkedes
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-02-01 15:33

Hejsa!

Til alle det ikke er lykkedes for endnu, at unlocke 3210eren - det
lykkedes for mig nu... Her er historien :)

Jeg satte den ene ende af ledningen fast til kabinettet - skruede det
fast under en skrue. Den anden ende afisolerede jeg en del af, så jeg
havde kontakt med fingrene samtidig med jeg kunne røre på ben 5.

Jeg prøvede og prøvede, uden held - og pludselig kom jeg til at røre
et af de andre komponenter, hvorefter forbindelsen helt forsvandt :(
Argf!

En halv time senere prøvede jeg med Telias kort, som den ikke ville
acceptere :( På en eller anden måde var jeg kommet til at lukke for
endnu en SIM-lås. Prøve igen igen...

Man SKAL altså bare blive ved med at prøve. Jeg gned ikke rigtig, men
'duppede' ledningen på hele tiden, samtidig med jeg trykkede på CLOSED
- pludselig var den der - hooray - nu spiller det.

Første gang kom jeg faktisk til at trykke på OPEN, da jeg ikke havde
set den var skiftet fra CLOSED. Måske ham der laver programmet skulle
lave to forskellige knapper :) Og måske lave en knap der blev ved med
at sende et tryk på CLOSED afsted indtil OPEN dukkede op, så man kan
bruge begge hænder til telefonen.

Nå - til jer andre - held og lykke!
--
venligst