MS Windows
briani 27239
forbindelse mellem xp og win98 maskiner
Fra : Kamran Sarwar

Dato : 25-09-02 23:56

Hej,

Det er med møje lykkedes mig at få forbindelse mellem 2 xp maskiner, men
disse 2 maskiner der godt kan sammen, kan ikke åbne for en win98 maskine på
netværket. Begge maskiner kan godt se win98eren, men prøver man at
dobbeltklikke, får man at vide at man ingen adgang har.

Jeg har også prøvet at lave en netværksinstallationsdiskette via guiden in
xp og brugt på win98maskinen, men uden held.

Nogen der ved, hvordan netværks indstillingerne på win98 maskinen skal være,
for at xp'erne kan åbne win98eren som de kan se. Win 98eren kan hverken se
og derfor heller ikke åbne noget på xp maskinerne.

mvh

Kamran

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 26-09-02 12:22

glem at jeg spurgte - har installeret xp på alle pcere og nu kører det bare

Kamran