vejleder " Knud"
Fra : H.O.T

Dato : 25-09-02 22:33

Jeg citere lige fra indlæget før

"Andre bør kun vejlede, hvis Henning eller jeg ikke er på banen
indenfor et døgns tid.
Dette er for at undgå unødig støj ved at flere vejleder."

Hvad skal det her nu betyde???? Nu har der været så mange indlæg, vor der
ikke har været nogen "vejledning", så når der er en der svare, faktisk helt
nobelt og uden nogen start på andet, end at ville hjælpe, så får han en
besked om, at han ikke bør svare........
I må meget undskylde mig, men med alt det l... der er blevet skrevet her de
sidste 2 måneder, så er det ligefør jeg giver op nu........Synes nu nok i
kunne have taget jeres rolle mere alvorlig, da der var vrøvl her. Henning
har jeg dog set været en del aktiv her, men Knud, hvor har du været
henne???? Eller er du først trådt ind, så langt inde i debatten, at man har
opgivet at følge med???

Henrik

Fra : Hariprasadh

Dato : 25-09-02 23:11

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> har jeg dog set været en del aktiv her, men Knud, hvor har du været
> henne???? Eller er du først trådt ind, så langt inde i debatten, at man

Vær god ved Knud, han har det ikke nemt...... måske er hans netbetjentkasket
til rensning.

--
"Når jeg ser et indlæg fra en netbetjent, lader jeg min Magnum

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-09-02 01:30

Wed, 25 Sep 2002 21:33:29 GMT, skrev "H.O.T"
<h.rasmussen@telia.com>:

> [...]
>nobelt og uden nogen start på andet, end at ville hjælpe, så får han en
>besked om, at han ikke bør svare........

Hvilke indlæg tænker du på?

Hvis du tænker på clark kent (m.m.) og lign. trolleindlæg, så har
der været store debatter om det.

Her ville det kun være støj, at forsøge at poste vejledning i
forb. med disse indlæg, da det kun vil medføre mere støj fra
disse trolle.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.