Operatørlogo ?
Fra : John Frandsen

Dato : 25-09-02 22:00

Hej gruppe.

Jeg ved at spørgsmålet har været oppe tidligere, men nu hvor jeg selv skal
bruge svaret kan jeg naturligvis ikke finde det... Suk!

Jeg har fået tilsendt et billede som har lagt sig ind i stedet for
operatørlogoet, og nu vil jeg gerne have det fjernet - altså have det
oprindelige tdc-mobil logo frem igen... Hvordan er det nu at jeg gør det på
en Nokia 6310i?

På forhånd tak!
Mvh John Frandsen

Fra : Bo Larsen

Dato : 26-09-02 07:08

John Frandsen wrote:

> Jeg har fået tilsendt et billede som har lagt sig ind i stedet for
> operatørlogoet, og nu vil jeg gerne have det fjernet - altså have det
> oprindelige tdc-mobil logo frem igen...

Trykker følgende taste-kombination: * #67705646#
--
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 26-09-02 08:14

Bo Larsen (Larsen_bsc *Slet dette*@hotmail.com) skrev:

> Trykker følgende taste-kombination: * #67705646#

Gælder det også for en Nokia 3210?

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-09-02 09:24

Fischer & Døssing skrev:

>Gælder det også for en Nokia 3210?

Nej, kun nogle udgaver af Nokia 3310, og vidst også Nokia 3330 -
underligt nok.

Det er nemmere at huske denne kombination: *#OPR0LOGO#
--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : GiWeo

Dato : 26-09-02 10:57

Hejsa

>Trykker følgende taste-kombination: * #67705646#

Virker ikke på 6310i

--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på

Fra : Brian Christensen

Dato : 26-09-02 13:04

Hejsa

>Trykker følgende taste-kombination: * #67705646#

Virker ikke på 3510

Fra : John Frandsen

Dato : 26-09-02 16:10

"Bo Larsen" <Larsen_bsc *Slet dette*@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Trykker følgende taste-kombination: * #67705646#
Virker desværre ikke... Andre ideer?

Mvh John

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-09-02 21:24

John Frandsen skrev:

>Virker desværre ikke... Andre ideer?

Du kan ikke gøre det med selve telefonen, når der er tale om en Nokia
6310.
--
Venligst,
Lasse Hedegaard