Så er det sidste chance!
Fra : Dennis Hansen

Dato : 25-09-02 21:08

....For at hjælpe en forvirret forbruger!

Skal "man" købe en:
Nokia 3410, Siemens M50 eller en Sony Ericsson T200???

Se evt indlæg 25/9 kl 00.27

Mvh
Dennis Hansen

Fra : MaRk

Dato : 25-09-02 21:41

Hej

Jeg ville vælge en af de 2 sidst nævnte.
Jeg ved dog ikke så meget om disse modeller.

MaRk
www.mgrj.1go.dk

Fra : Jesper KA

Dato : 26-09-02 00:49

"Dennis Hansen" <dennish_nospam_@email.dk> wrote in message
> ...For at hjælpe en forvirret forbruger!
>
> Skal "man" købe en:
> Nokia 3410, Siemens M50 eller en Sony Ericsson T200???

Jeg har altid svoret til Nokia .. men ligesom med SonyE er der
gået børnehave i deres telefoner .. Siemens burde holde sig til
det de kan ( hvad det så er ) .. tag et kig på samsung de har
præsteret et par lækre telefoner på det sidste.

Nokia 6510 .. min sidste Nokia i mange år.

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 26-09-02 21:27

On Thu, 26 Sep 2002 01:48:45 +0200, "Jesper KA" <news@arningDOTdk>
wrote:

> [...]
>præsteret et par lækre telefoner på det sidste.
>
>Nokia 6510 .. min sidste Nokia i mange år.

Og hvad mener du så Siemens ikke kan ???

Min M50 er den bedste telefon jeg nogensinde har haft og jeg har været
igennem ( 2*phillips, motorola, alcatel , nokia og ericsson )

Og så er den lille. 3410 er jo på størrelse med et hus.

Fra : **TRADS**

Dato : 26-09-02 08:44

Jeg vil kikke på den nye Panasonic.....FEEEEED mobilos og billig
http://www.panasonic.dk/gd67/

Fra : Michel Komischke

Dato : 26-09-02 09:53

On Thu, 26 Sep 2002 09:44:13 +0200, **TRADS** wrote:

> Jeg vil kikke på den nye Panasonic.....FEEEEED mobilos og billig
> http://www.panasonic.dk/gd67/

Det forstår man godt .. den er satme lækker, med farver og sager ..

--
,''`. Michel Komischke
: :' :

Fra : Dennis Hansen

Dato : 26-09-02 14:54

Hvad er der "glat" med en 3410??

GD67 ser fed ud men den koster altså også det dobbelte af de andre 3!

Fra : [KBH]--=\(KiM\)=--

Dato : 27-09-02 00:09

Nogen der ved noget om en "udgivelses-dato" på SE-T100 ? Eller T300 og T600
?

Mvh. Kim