Billede af øretatoveringer
Fra : Katrine Nederby

Dato : 25-09-02 19:43

Hej med jer.

Så vidt jeg husker blev der for et stykke tid siden efterlyst billeder af
øretatoveringer. Det er nok ikke så relevant længere, men jeg har netop (i
leg med mit nye kamera fået taget et billede af to typer tatoveringer
ved siden af hinanden. Hvis det kan have nogens interesse at se forskellen
på sorte og grønne tatoveringer kan billedet ses her (i mit album):

http://makeashorterlink.com/?P29A218E1

Der er også et billede fra en lidt anden vinkel, så man kan se hvordan
tatoveringerne ofte "kamufleres" af øre-hår og altså ikke skæmmer katten.

Og så vil jeg lige tilføje (kan ikke finde ud af at redigere i
billedteksten) at Sofus' grønne tatovering træder meget tydeligere frem ,
hvis man placerer lys bag øret.

Mange hilsner
Katrine
http://beydana.tripod.com

Fra : Sander

Dato : 25-09-02 20:23

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved siden af hinanden. Hvis det kan have nogens interesse at se forskellen
> på sorte og grønne tatoveringer kan billedet ses her (i mit album):

Hej Katrine !

Bestemmer man selv, hvad farve øretatoveringen skal have ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 25-09-02 21:14

"Sander" <sander@tjekmig.dk> skrev i en meddelelse

> "Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Katrine !
>
> Bestemmer man selv, hvad farve øretatoveringen skal have ?

Jeg ved faktisk ikke, om det er muligt at vælge. De to katte er tatoveret
hos hver sin dyrlæge, og det var først da Tabita havde fået sin sorte
tatovering hos vagtdyrlægen, det gik op for mig, at der findes forskellige
farver (Men sort og grøn er altså de eneste farver, jeg har hørt om). Jeg
vil tro, det er en smagssag, hvad den enkelte dyrlæge bruger. Jeg synes
selv, den sorte er meget dominerende og foretrækker den grønne. Men det
afhænger nok også meget af, hvilken farve katten har. Det vigtigste er jo
trods alt, at den kan læses

Katrine

Fra : Trine Piltoft

Dato : 25-09-02 21:56

>Hej Katrine !
>
>Bestemmer man selv, hvad farve
>øretatoveringen skal have ?

Nu hedder jeg godt nok ikke Katrine, men jeg svarer alligevel :0)

Hos min dyrlæge kan man selv vælge om man vil have sort eller grøn.
Jeg tror dog at han kører med en af dem som standard, og at man
muligvis selv skal bede om en anden farve. Mig har han dog altid
spurgt, men det kan jo godt være fordi han ved at jeg udstiller, og
derfor har kunne have en mening om farven.

Mvh. Trine

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 25-09-02 21:54

Katrine Nederby wrote:

> [...]
> ved siden af hinanden. Hvis det kan have nogens interesse at se forskellen
> på sorte og grønne tatoveringer kan billedet ses her (i mit album):

Billederne er egentligt også et godt argument for mere end 1 kat.

--
med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 25-09-02 22:34

"Preben Kittelmann" <fjern_dette.preben@kittelmann.dk> skrev i en meddelelse

> Billederne er egentligt også et godt argument for mere end 1 kat.

*He he* Så se disse her :

http://beydana.tripod.com/fotoalbum/id1.html

Katrine

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 25-09-02 22:04

Katrine Nederby wrote:

> "Preben Kittelmann" <fjern_dette.preben@kittelmann.dk> skrev i en
> [...]
Ja, jeg kan godt huske, at jeg har set billederne tidligere.
(fornuftigt med hundekurven)
--
med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 25-09-02 22:27

Hejsa Katrine
hmm lidt trængsel er altid hyggeligt i kurven*GG* ser ud til de nyder
hinanden meget
hilsen Sanne
http://www.silver-heart.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-09-02 22:32

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> writes:

> *He he* Så se disse her :
>
> http://beydana.tripod.com/fotoalbum/id1.html

Tjae, saa mangler bare boligselskabet og Melissa at blive overbevist om det..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Jette

Dato : 25-09-02 22:19

"Katrine Nederby" skrev:
> Og så vil jeg lige tilføje (kan ikke finde ud af at redigere i
> billedteksten) at Sofus' grønne tatovering træder meget tydeligere
frem ,
> hvis man placerer lys bag øret.

Log på og klik på "Dit album - vis"
Vælg et album
Klik på blyanten ved et billede...
Ret teksten
Klik på "Gem"

Voila!

Mvh. Jette

Fra : Katrine Nederby

Dato : 26-09-02 02:05

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> skrev i en meddelelse

> frem ,

> [...]

Tak Nu har jeg været inde at rette/tilføje.

Jeg skylder dig foriøvrigt en mail *ups* Den skriver jeg lige.

Katrine