Ny baggrund
Fra : Heino & Nina

Dato : 25-09-02 19:13

Hej Ng

jeg har for kort tid siden laver en akvarie baggrund,
nu er der kommet nogle råhvide/gul-lige plamasiger,
de pulveriser når jeg rager til dem, men hvad kan det være. nogle der har
prøvet lignene

på forhånd tak

(Baggrunden er lavet med alfix norm)

Fra : scn

Dato : 25-09-02 19:56

"Heino & Nina" <heino.overgaard@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nu er der kommet nogle råhvide/gul-lige plamasiger,
> de pulveriser når jeg rager til dem, men hvad kan det være. nogle der

Har også haft en enkelt "bums" på min baggrund, men den
er nu dækket af alger.

Tror det er udvaskning af salte, lidt lige som skader i beton-
konstruktioner eller drypstenshuler.

Søren
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/