Mark Knopfler: "Ragpickers Dream"
Fra : Leon Jessen

Dato : 25-09-02 19:05

Hejsa!

Den spinder i anlægget nu, ville blot dele med jer andre, at denne skive er
pragtfuld!

Mvh. Leon
Se mere på: www.leonjessen.dk

Fra : Humpty-Dumpty

Dato : 25-09-02 21:16

"Leon Jessen" <Se_min@signatur.ok> wrote:

> Den spinder i anlægget nu, ville blot dele med jer andre, at denne skive
er
> pragtfuld!

Hvordan kan det lade sig gøre, når worldwide release først er den 30.
september?

Fra : Leon Jessen

Dato : 25-09-02 22:31

"Humpty-Dumpty" skrev:

> er
>
> Hvordan kan det lade sig gøre, når worldwide release først er den 30.
> september?

Man har vel sine forbindelser

Mvh. Leon
Se mere på: www.leonjessen.dk

Fra : Kim Petersen

Dato : 26-09-02 16:59

> Man har vel sine forbindelser

Nåååååhhh, "orange"

Fra : Leon Jessen

Dato : 26-09-02 17:56

"Kim Petersen" skrev:

> Nåååååhhh, "orange"

Klart, klart

Ej den er sq original nok... (Og nej, jeg har ikke lavet et bræk på
Fonas lager...)

Men anyways, så er det altså en fed skive. Som debatører i tidligere indlæg
allerede har foreslået... Hvis du kan lide Mark Knopfler, så skal du købe
denne skive.

Jeannette -> Mht. hvad 'stil' det er, så er det svært at sætte eét label på.
Men here goes: Folk-blues-country agtigt Det er en blanding af Notting
Hillbillies, Dire Straits og hans egen solo karriere (NH & DS er 'hans'
tidligere bands). Prøv det af, enten kan man lide det, eller også tjaa...

Men hvorom alting er, kan vi vist ikke komme uden om, at manden er en
fremragende guitarist!

Mvh. Leon
Se mere på: www.leonjessen.dk

Fra : Jeannette

Dato : 26-09-02 07:36

Hvilken "stil" er det?

Peter

Fra : Leon Jessen

Dato : 26-09-02 17:58

"Jeannette" skrev:
> Hvilken "stil" er det?

Hej Jeannette,

Se mit indlæg af 26. september 2002 18:55, der svarer jeg på dit spørgsmål.

Mvh. Leon
Se mere på www.leonjessen.dk

Fra : Peter Kaas

Dato : 30-09-02 19:49

> Den spinder i anlægget nu, ville blot dele med jer andre, at denne skive
er
> pragtfuld!

Har lige anskaffet den selv. Og ja, den er virkelig god! Han holder samme
gode stil fra STP!
Jeg kan kun sige at jeg glæder mig til turnéen... nu må jeg bare håbe jeg
har råd.

Når man nu taler om penge, så blev jeg også positivt overrasket af prisen.
Jeg købte specialudgaven (med en ekstra cd med fire livenumre og en video
med "Why Aye Man")
og det hele kostede kun 150 kr.

Mvh
Peter