Diablo - LoD - Xp
Fra : Highlander

Dato : 25-09-02 20:45

Har install. XP og alt køre for det skal jeg har heller ikke nogle
problemer med at install. DiabloII - meeeen lige så snart jeg install.
LoD så skriver XP at den har install med en "bad fil" og at jeg skal
gen install. - fejlen viser jeg ved at jeg ryger ud på skrive bordet
med det samme introen starter op - intro mm , køre fint i diabloII

Det er ikke CDfejl - jeg ejer 2 org. sæt og lige meget hvilken jeg
prøver er det med sammen fejl -

Nogen der har et bud ???

- jeg synes jeg har ledt over alt for et muligt svar
synes jeg har læst om lign probl. mellem xp og andre spil ...

Highlander

Fra : Tiger

Dato : 25-09-02 18:47

"Highlander" <Highlander_dk@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> - jeg synes jeg har ledt over alt for et muligt svar
> synes jeg har læst om lign probl. mellem xp og andre spil ...

Hmm...Jeg har kørt Diablo II LoD i winXP (næsten) uden problemer!
Prøv at hente den nyeste update fra blizzard

Fra : Highlander

Dato : 25-09-02 19:33

"Tiger" <røv@lort.dk> skrev i en meddelelse

> "Highlander" <Highlander_dk@hotmail.com> wrote in message

> Hmm...Jeg har kørt Diablo II LoD i winXP (næsten) uden problemer!
> Prøv at hente den nyeste update fra blizzard

jeg har prøvet at patche skidtet - hjælper intet !

highlander

Fra : Martin_P

Dato : 26-09-02 09:24

On Wed, 25 Sep 2002 20:33:07 +0200, "Highlander"
<highalnder_dk@hotmail.dk> wrote:

>jeg har prøvet at patche skidtet - hjælper intet !
>
>highlander

Prøv at installere SP1 til Winxp - findes på
http://windowsupdate.microsoft.com

martin_P

Fra : Jesper Barrit

Dato : 25-09-02 21:08

> Nogen der har et bud ???

Hvis det kun er ved introen, at du får fejlen kan du evt. tilføje "-w" til
din genvej, så spillet starter op i et vindue.

Bare et forslag...

Jesper Barrit

Fra : Tjalfe

Dato : 25-09-02 22:57

> Hvis det kun er ved introen, at du får fejlen kan du evt. tilføje "-w" til
> din genvej, så spillet starter op i et vindue.

Hvis du vil springe introen over, og hoppe direkte til Battle.net skal du
tilføje "-skiptobnet" til din genvej (hvis ikke du spiller på Battle.net
hvorfor så spille?)

Tjalfe
http://hjem.get2net.dk/tjalfe