MS Windows
briani 27239
Installering af harddisk - Final!
Fra : Mikael Schøler

Dato : 25-09-02 18:41

Hej NG.

Først vil jeg lige sige tusind tak til alle som har hjulpet mig i denne
nødens stund - uden den gode hjælp havde jeg aldrig fundet ud af så meget om
bootdisketter, Partition Magic og fdisk.

Dog skal det så siges at det der var fejlen, intet - absolut intet - havde
med nogen af de overstående dele at gøre ...

Først den gode nyhed - ja, jeg har nu fået win200 til at se min nye harddisk
og ja den står nu og snurrer derudaf uden problemer. ! :)

Den "dårlige" nyhed er så at man skal huske at Enable sine devices på sin
IDE-controller. :) Det hjælper jo ikke meget et smække en harddisk på en
controller, hvis ikke man giver windows lov til at se den... )) Så efter
at ha' sat Device 1 på min primære IDE kanal til Auto Detection, så var der
skam ingen ko på isen. Ingen grund til at bruge bootdisketter, PM eller
andet - windows klarer det skam helt fint selv.. (for en gangs skyld)

Så hvad er moralen af denne oplevelse?

Man kan ikke se skoven for bar' træer.. .(eller noget i den retning)

Slut prut..

Mikael