Nye indlæg fremtræder sidst i gæstebog?
Fra : Leon Jessen

Dato : 25-09-02 18:42

Hejsa,

Jeg har oprettet en gæstebog via frontpage, men nye indlæg bliver vist
neders, hvordan ændrer jeg dette?
Siden er www.leonjessen.dk ude til venstre er der en menu, klik på
'gæstebog', så kan du/I se hvad jeg mener.

Kan jeg ændre på layoutet på gæstebogen? Jeg havde tænkt noget i retningen
af det layout, jeg har under 'nyheder'.

Håber at I kan hjælpe, pfh. tak.

Mvh. Leon
www.leonjessen.dk

Fra : Ulrik Friis

Dato : 25-09-02 22:50

"Leon Jessen" <Se_min@signatur.ok> skrev i en meddelelse
> [...]
> neders, hvordan ændrer jeg dette?
> Siden er www.leonjessen.dk ude til venstre er der en menu, klik på
> 'gæstebog', så kan du/I se hvad jeg mener.

I oprettelsen af gæstebogen havde du muligheden for at vælge sortering af
indlæg: Nyeste indlæg sidst eller først. En rettelse her vil antageligt gå
ud over de indlæg som allerede findes i din gæstebog, så hvis du vil lave
det om, må du ud på serveren og hente alle indlæggene hjem og derefter selv
sortere dem og lægge dem på igen.

> Kan jeg ændre på layoutet på gæstebogen? Jeg havde tænkt noget i retningen
> af det layout, jeg har under 'nyheder'.

Du kan styre nogle layout mæssige ting med style sheets. Men blå bjælker
ligger nok uden for rækkevidden med den valgte gæstebog.

mvh
Ulrik

Fra : Leon Jessen

Dato : 28-09-02 18:31

"Ulrik Friis" skrev:

> [...]
> ud over de indlæg som allerede findes i din gæstebog, så hvis du vil lave
> det om, må du ud på serveren og hente alle indlæggene hjem og derefter

Jeg bruger FPXP, har netop prøvet at oprette en ny side, men synes ikke, at
få de muligheder du snakker om?

> Du kan styre nogle layout mæssige ting med style sheets. Men blå bjælker
> ligger nok uden for rækkevidden med den valgte gæstebog.

Tjaa... Det har du jo nok ret i, jeg må prøve mig frem.

--
Mvh. Leon
Se mere på: www.leonjessen.dk