Sød hunkilling købes!
Fra : Camilla

Dato : 25-09-02 18:29

Hejsa!
Jeg er interesseret i en sød lille hunkilling på 10-12 uger.
Den skal være renlig, og have et legesygt temperament.
Vi har en kat i forvejen, på 6 mdr., og den er en rigtig spilopmageren, så
killingen jeg søger skal helst have lidt gå-på-mod og være lidt fræk.
Den må meget gerne have en speciel farve kombination eller have lidt
norskskovkat i sig.
Prisen må ikke være mere en 150 kr., da jeg er studerende.
Jeg bor i Holstebro, så jeg håber at jeg kan finde en sælger i nærområdet.
Venligst,
Camilla.

P.S. Hun skal være indekat :)

Fra : Bong

Dato : 28-09-02 10:00

Og hvis ikke købes, så vil vi da også gerne høre fra nogle som vil af med
sine killinger uden at der er indblandet penge :)

Hilsen Niels (& Camilla )