GSM start af Eberspächer B4W benzinfyr
Fra : Maria Metz-Andersen

Dato : 25-09-02 17:51

Jeg har før postet et ligende indlæg, men kan ikke finde svarene mere.
Derfor prøver jeg igen nu da det er ved at være aktuelt med en varm bil om
morgenen.

Er der nogen der kan hjælpe mig hvordan jeg kan lave det enten så den
starter når der ringes til telefonen eller så man skal taste et nr fx før
den starter?

Jeg er næsten sikker på at fyret skal bruge en konstant 12v spændending så
længe fyret skal kører.

Jeg er ikke selv så hård til det med af sammen sætte og lode de forskellige
komponenter samme så hvis der var en el haj der kan hjælpe med det mod lidt
jysk betaling.

Hvad mobil er bedst at bruge, den skal vel helst have et rimeligt lille
strømforbrug da den altid skal være tændt.

Jeg håber der er en i DK der kan hjælpe mig lidt på området jeg ved der er
flere der har lavet det selv.

På forhånd tak
Mike
(7400)