Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Nikons garanti??
Fra : \(7000\) DHS

Dato : 25-09-02 17:20

Jeg står for at skulle købe et Nikon Coolpix 2000, men jeg er kommet lidt i
tvivl angående deres garanti.

Jeg har via edb-priser.dk fundet ud af at den billigste kan jeg få via
itbutikken.dk men er der ikke noget med at Nikon tilbyder en world wide
garanti? Men kræver det så at den er købt hos en fotohandler eller hvad?

Jeg har skrevet til Nikon og fået at vide at garantien var dækket ind i
nogle zoner og bare kameraet var lovligt importer var der dækning.

Så er det jeg spørger. Hvordan kan jeg vide at fx et kamera fra itbutikken
er lovligt importet og dermed dækkende under garantien?

Dennis

Fra : Jesper

Dato : 25-09-02 18:05

> Så er det jeg spørger. Hvordan kan jeg vide at fx et kamera fra itbutikken
> er lovligt importet og dermed dækkende under garantien?

Spørg i butikken - det gjorde jeg da jeg købte en scanner online.

mvh
Jesper