MS Windows
briani 27239
formater C drev på WinXP`?
Fra : Mads Jensen

Dato : 25-09-02 17:48

Hej

Jeg vil gerne have formateret min harddisk og installeret Windows 2000
istedet. Nogen der ved hvordan jeg skal tackle dette problem? WinXP vil ikke
lade mig formatere!

/Mads

Fra : Madsen

Dato : 25-09-02 18:01

Mads Jensen skrev:

> Jeg vil gerne have formateret min harddisk og installeret Windows
> 2000 istedet. Nogen der ved hvordan jeg skal tackle dette problem?
> WinXP vil ikke lade mig formatere!

Boot på Win2000 cd'en og vælg at formatere skidtet inden du
installerer. Hvis du ikke kan boote på cd'en så brug bootdisketterne
til Win2000.

Madsen.

Fra : Mads Jensen

Dato : 25-09-02 18:09

Hej

> Boot på Win2000 cd'en og vælg at formatere skidtet inden du
> installerer. Hvis du ikke kan boote på cd'en så brug bootdisketterne
> til Win2000.
Hvis man ikke har sådan nogle?

/Mads

Fra : Madsen

Dato : 25-09-02 18:14

Mads Jensen skrev:

> Hvis man ikke har sådan nogle?

Så kør filen på Win2000 cd'en som laver dem. (Makeboot32.exe eller
hvad den nu hedder).

Madsen.

Fra : Mads Jensen

Dato : 25-09-02 18:35

takker, men har desværre ikke noget diskette drev

Mads

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-09-02 19:01

"Mads Jensen" <astrupNOSPAM_jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> takker, men har desværre ikke noget diskette drev

Nå, men så kan du vel boote på dine cd.er? Både i windows 2000 og win xp er
der mulighed for at formatere direkte fra cd.en.

Kurt