erfaringer med T68i
Fra : Corrado82

Dato : 25-09-02 16:50

Hej, jeg har en T68i på hånden, jeg skal give 2800 Kr, den er 3 uger
gammel og er ikke simlåst
er det for dyrt, og er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med
telefonen

/Carsten

http://www.kandu.dk/

Fra : Michel Komischke

Dato : 25-09-02 16:42

On Wed, 25 Sep 2002 15:49:32 +0000, Corrado82 wrote:

> Hej, jeg har en T68i på hånden, jeg skal give 2800 Kr, den er 3 uger
> gammel og er ikke simlåst

Det lyder godt ;)

> er det for dyrt, og er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med
> telefonen

Jeg har indtil videre kun gode erfaringer med telefonen på nær at
T9-ordbogen kan være sløv i slutningen af en lang sms.

--
,''`. Michel Komischke
: :' :

Fra : [5000] Dr. Koch

Dato : 25-09-02 17:18

Hvordan fungerer ordbogen i forhold til nokias ?
Kan man modtage sms'er der som på nokiaen er spredt over flere
"sms-skærmbilleder" - her tænker jeg på de klassiske hvor der står f.eks.
"tryk ned for at se mig nøgen" (så trykker man ned og så kommer næste skærm
billede) osv. osv.... ???

Hygge

----------------------------------
Dr. Koch
----------------------------------

Fra : Michel Komischke

Dato : 25-09-02 17:36

On Wed, 25 Sep 2002 18:18:27 +0200, [5000] Dr. Koch wrote:

> Hvordan fungerer ordbogen i forhold til nokias ?

Ordbogen fungerer upåklageligt (det er samme ordbog), men den er som sagt
lidt langsommere til tider.

> [...]
> "tryk ned for at se mig nøgen" (så trykker man ned og så kommer næste skærm

Aner det ikke - den slags sms'er modtager jeg ikke ret mange af

--
,''`. Michel Komischke
: :' :