MS Windows
briani 27239
Windows reset'er pludselig
Fra : Ukendt

Dato : 25-09-02 16:27

Hej

Jeg har lige købt ny computer og har installeret Windows XP. Det sker
jævnligt at windows pludselig reset'er automatisk og når den er restartet
kommer der en fejlmeddelelse om at windows er retableret efter alvorlig
fejl. Jeg sender fejlen til microsoft og kommer dernæst ind på en hjemmeside
som siger at den ikke ved hvad der er sket, men at det sikkert er en
konflikt med en driver.

Er der nogen som kan hjælpe?

System:
P4 2,53 GH
Asus P4s8x bundkort
Daytona grafikkort 128 mb fra Palit microsystems
IBM harddisk 120GXP 80 mb

Fra : Digit

Dato : 25-09-02 16:51

"Bob" <f> skrev

> [...]
hjemmeside
| som siger at den ikke ved hvad der er sket, men at det sikkert er en

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med årsagen til problemet, men at forhindre
boot er forholdsvis simpelt: Egenskaber for system > avanceret > Start og
genoprettelse > Genstart automatisk ved systemfejl (nej tak).

Der skal nok nogle flere oplysninger på bordet for at kunne give et bud til
årsagen.

/Digit

Fra : goofy

Dato : 25-09-02 22:13

Hej Bob
"Bob" <f> skrev i en meddelelse
> [...]
restartet
> kommer der en fejlmeddelelse om at windows er retableret efter

Det er sansynligvis en ikke opdateret driver, så prøv at checke.
Jeg har haft samme problem, og der har været skrevet meget om det her i
gruppen og de fleste svar har været " dårlig " driver.
Hos mig var det en aspidriver der gjorde vrøvl.

Det med at slå automatisk genstart fra bør du efter mmin mening tænke
dig om.
Jeg har haft et varmeproblem så hvis den ikke slå fra hvem ved hvad der
var sket

Steen Vinbæk