T65 og email via CC
Fra : Karl Fritjof

Dato : 25-09-02 15:51

Hej

Jeg kan ikke få tjekket min e-mail fra cybercity, via min T65. Jeg har
følgende opsætning

Datakonto:
Navn: Cybercity
Tel. nr: 3510 0000
Bruger-ID: dslXXXXX
Password: mit adsl abonnements password (med forskel på store og smp
bogstaver)
Amd. om password: fra
Datahastighed: 9,6 bbits/s
Opkaldstybe: ISDN
DNS - adresse: 212.242.40.3

E-mail program:
Tilslut via: Cybercity (datakontoen)
pop3 server: vip.cybercity.dk
pop3 port: 110
postkasse: dslXXXXX
Password: mit adsl abonnements password (med forskel på store og smp
bogstaver)
SMTP server: vip.cybercity.dk
SMTP port: 25
e-mail adresse: dslXXXXX@vip.cybercity.dk
fra navn: Karl Fritjof
kopier udg: fra
søgeinterval: fra

Når jeg forsøger at tjekke mail, siger den forkert bruger-ID eller
password. Håber, der er en, da kan se hvad der er galt.

Venlig Hilsen
Karl Fritjof

Fra : Martin Heller

Dato : 25-09-02 16:50

"Karl Fritjof" <kfr@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> Bruger-ID: dslXXXXX
> Password: mit adsl abonnements password (med forskel på store og smp
> bogstaver)

Du kan ikke bruge en adsl-mailkonto til formålet. Der er det
mig bekendt ikke muligt at benytte et opkaldsnummer. Du skal
i stedet have et friabonnement (eller et bonusabonnement ).