Kampfisk
Fra : Martin Harregaard

Dato : 25-09-02 15:58

Jeg har i dag købt en kampfiskehun til min flotte han. Hun er kommet ned til
ham, men tør jeg lade hende være der natten over? I starten jagtede han
hende. Nu er han inde under skumreden, mens hun lader som om hun intet har
set... Han jagter også pansermallerne, men dem har jeg små smuthuller
til. Hun kan også gemme sig i dem. Men interessen for at finde en død
kampfiskehun er ikke så stor. Hun er lidt tyk, men om hun er klar til at
gyde, ved jeg ikke. ( Mine første fisk)

Hvis der er nogen af jer, der tænker på, hvordan jeg vil komme af med
ynglen, så har jeg forhørt mig og lavet aftaler med nogle dyrehandlere. Så
den side af sagen er der tjek på.
Tilbage til spørgsmålet, tør jeg, er det sikkert nok, at lade hende være
dernede i nat?

Venlig hilsen
Christina