MS Windows
briani 27239
Langsom xp
Fra : cesar

Dato : 25-09-02 15:50

Jeg kører windows xp Med 3 bruger kontoer, når jeg åbner Outlook Expres
fra den ene konto er den klar på 10 til 15 sec. men fra de 2 andre går
der 2 min. Hvad går galt ??. Jeg har prøvet at ændre konto typen uden
virkning. Det er en Atlon 1700xp med 512 mb ram så den burde være
hurtigerer. Der er ingen konflikter eller fejlmellinger et er jo rart at have en ca. pris inden jeg
spørger
> fotohandleren
>
> mvh
> Pia
>
> Hej!.
Jeg er ny her på siden, men jeg er lettere interesseret i dine 3

http://www.kandu.dk/

Fra : Leony

Dato : 26-09-02 09:59

"cesar" <cesar.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kører windows xp Med 3 bruger kontoer, når jeg åbner Outlook Expres
> fra den ene konto er den klar på 10 til 15 sec. men fra de 2 andre går
> der 2 min. Hvad går galt ?

If the Folders.dbx becomes corrupt, OE often stops displaying folders for
existing *.dbx files, and sometimes will simply refuse to start. Also a
bloated Folders.dbx can make OE run very slowly. Both problems can be
repaired by closing OE and deleting Folders.dbx. Understand though that you
will lose the mail tree structure, all lists of newsgroups, and all
synchronization options, and that message rules will likely need to be
edited.
Fundet her:
http://www.tomsterdam.com/insideOE/files/store.htm

--