Submit indstillinger
Fra : Claus H. Christensen

Dato : 23-02-01 14:00

Jeg har lavet en formular ved hjælp af en guide i FP98. Når jeg
forsøger at indstille submitknappen til at afsende formularen til
mig via min mailadresse, kommer der en fejlmelding fra FP om at
der er en extension der ikke er konfigureret til at sende e-mail.

Er det mig der gør noget galt eller er det en indstilling eller
installation jeg skal foretage?

Det der er meningen er, at når formularen er udfyldt og der
trykkes på submit skal formularen tilgå mig via mail.

Siden er ikke publiceret endnu, men min udbyder understøtter FP
extensions (NT server).

Håber meget på lidt ekspert bistand.

Venlig hilsen
Claus