Audioslave - single
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 25-09-02 14:55

Hejsa
Ja jeg synes det lyder fedt og lover godt for pladen!!
http://launch.yahoo.com/artist/?artistID=1098588

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Sunz

Dato : 26-09-02 15:16

Jeg synes det lyder af lort!!!

Total larm!!!
-Sunz

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 25-09-02 20:00

On Thu, 26 Sep 2002 16:15:39 +0200, "Sunz" <sune23@worldonline.dk>
wrote:

>Jeg synes det lyder af lort!!!
>
>Total larm!!!

Og hvad er dein mening om RATM og Cornell før Audioslave?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Brian Klausen

Dato : 25-09-02 21:49

Morten Bowman Hansen wrote:
> Hejsa
> Ja jeg synes det lyder fedt og lover godt for pladen!!
> http://launch.yahoo.com/artist/?artistID=1098588

Hmm... det fanger heller ikke mig må jeg sige.
Det er sådan lidt Rage Against the Machine i guitarriffs'ne og bassen
her og der.
Men føj da for en grovirriterende intro, og vokalen er lige hæs nok - er
ellers stor tilhænger af de rå og upolerede vokaler, men den her er lige
upoleret (oprevet måske ligefrem) nok.

Ikke min kop the... men tak for forsøget med at åbne øjne, og bliv
endelig ved - det ku' da være at man faldt over noget nyt en anden gang,
der ligefrem faldt i ens smag .

Venligst
Brian Klausen