Den der ledning...
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-02-01 13:52

til unlock af 3210...

Jeg har kun 10 fingre og 2 hænder :)

Der skal tilsluttes en ledning fra ben 5, som jeg rører ved og
samtidig rører ved mit PC-kabinet? (Altså skal den afisoleres 3
steder?).

Hvordan får jeg trykke på OPEN/CLOSE samtidigt? :) Evt. forslag til
hvordan jeg kan sætte ledningen fast på ben 5?
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse!
http://sms.fergusons.dk/

Fra : Lasse Laursen

Dato : 23-02-01 14:38

Ledning??? Ben 5??? Skal du ikke bare unlocke en 3210'er??

Køb et datakabel og hent noget software, så tager det 20 sek........

Venlig hilsen Lasse
webmaster@easysms.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-02-01 14:52

Lasse Laursen skrev:

>Ledning??? Ben 5??? Skal du ikke bare unlocke en 3210'er??

Jo.

>Køb et datakabel og hent noget software, så tager det 20 sek........

Hmm, jeg har ikke set det kunne lade sig gøre uden ledning. Jeg har
lige fået mit datakabel ind af døren, og bruger NokiaTool (034). Der
kan jeg ikke bare trykke på CLOSED. Folk siger man skal have en
ledning på ben 5 på EEPROMen forbundet med PC-kabinettet.

Ander måder?

Fra : Nico_P

Dato : 23-02-01 16:24

hej Lasse

det er rigtigt at de nye versioner af Nokia 3210 ikke er bare sådan at
trykke unlock på et sted..... På min Nokia 3210 (dengang jeg havde en) og
mange andre 3210'ere har jeg taget en clips fx. og sat den på de to
midterste ben for neden på EEPROM chippen....trykket view info...så skulle
man få nogle sindsyge tal ved IMEI og alt andet end før....tryk på unlock
knappen en 5 gange i træk...når nokiatool svarer igen tager du så clipsen
væk og trykker unlock igen....på nogle nokiaer har jeg kunne få alle låsene
på en gang men andre har jeg måttet gøre det samme for hver sin kode...altså
4 gange hvis alle 4 låse er låst.....

Bare hvordan jeg har gjort

Greetings from Nico_P
Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:flqc9tsaf2oim08t2mrgle9o2q8cqgvk6r@193.162.153.117...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-02-01 17:25

> [...]
>
> Der skal tilsluttes en ledning fra ben 5, som jeg rører ved og
> samtidig rører ved mit PC-kabinet? (Altså skal den afisoleres 3

Nej.
Den ene ende på karbinetet den anden ende på ben 5.
Den ende, som skal på karbinetet, kan du sætte fast.

> Hvordan får jeg trykke på OPEN/CLOSE samtidigt? :) Evt. forslag til
> hvordan jeg kan sætte ledningen fast på ben 5?

Når du har sat den ene ende fast på karbinetet har du kun den anden ende tilbage.
Så musen i den ende hånd og ledningen i den anden hånd.
Du skal ikke sætte ledningen fast på ben 5, da du skal gnide på benet.

--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 100T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket

Fra : Lasse Laursen

Dato : 23-02-01 20:10

Du skal kun bruge alt det lort med at forbinde den til kabinettet, hvis din
softwareversion er 6.00

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-02-01 20:17

Lasse Laursen skrev:

>Du skal kun bruge alt det lort med at forbinde den til kabinettet, hvis din
>softwareversion er 6.00

Hvad skal man ellers gøre? Det virkede her med forbindelse til
kabinettet med version 5.36

Det er vist med version 5.31 (og tidl.) man ikke behøver nogle
ledninger.

Ved version 6.00 skal man vist ind og lave større indgreb.

http://www.nokiauk.f2s.com/unlock.html

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-02-01 20:32

"Lasse Laursen" <lasse_laursen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal kun bruge alt det lort med at forbinde den til kabinettet, hvis din
> softwareversion er 6.00

NÅ.
Uden har jeg ikke kunnet låse en eneste op.
Med har jeg låst 4 op.

6.00 skulle være umulig/meget svær at låse op.