Toni elle Dominik?
Fra : Prinz Ali

Dato : 25-09-02 14:14

Hejsa alle!
Jeg sidder og kigger på www.likita.dk da jeg skal ha et "miljø" til den
kommende kat.

Skal jeg vælge den der hedder Toni eller Dominik? Vil katten synes godt om
hulen i Toni udgaven eller er den ligeglad?

tak
-Ali

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-09-02 14:18

"Prinz Ali" <news@prinzali.dk> writes:

> [...]
>
> Skal jeg vælge den der hedder Toni eller Dominik? Vil katten synes godt om
> hulen i Toni udgaven eller er den ligeglad?

Uha det er "lidt" forskelligt..
Men generelt kan du regne med at missen vil elske at putte sig i en
hule..
Men ok det tog Melissa ca et halvt aar at synes om hulen..;-(

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Pia J

Dato : 25-09-02 14:43

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> wrote in message > > Skal jeg vælge
den der hedder Toni eller Dominik? Vil katten synes godt om

> Uha det er "lidt" forskelligt..
> Men generelt kan du regne med at missen vil elske at putte sig i en
> hule..

Undtagen Maine Coons fik jeg at vide hos Likita - en voksen coon har
åbenbart ikke trang til at gemme sig. Skal du derimod have en perser,
anbefales et PAR huler :)

:Pia

Fra : Grit Wessel

Dato : 25-09-02 15:20

> Skal jeg vælge den der hedder Toni eller Dominik? Vil katten synes godt om
> hulen i Toni udgaven eller er den ligeglad?

Hej Ali

Jeg har en Toni, en (udvidet) Gigant og en stolpe fra Kattens No.1 (ligner
Dominik bare uden pladen foroven).
Toni bliver *kun* brugt, når jeg har killinger. Når killingerne er - hmmm,
ca. - 5 til 9 uger er de meget glade for hulen.
Mine voksne katte bruger kun de to andre - den ene som kradsebræt og
Giganten (mest) som klatre og sovestativ, men også lidt til at kradse i.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Marie-Louise Baden

Dato : 25-09-02 16:15

Mine gider heller ikke at bruge hulen, så jeg kunne lige så godt have
købt uden.. Men det kommer nok an på katten.

Marie-Louise

Fra : Prinz Ali

Dato : 25-09-02 16:58

Måske skulle man købe den der Dominik og så købe en stofhule og ligge et
andets sted.

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 25-09-02 17:02

"Prinz Ali" <news@prinzali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skal jeg vælge den der hedder Toni eller Dominik? Vil katten synes godt om
> hulen i Toni udgaven eller er den ligeglad?

Hej "Ali"

Jeg synes du skal ofre en lille smule mere og købe f. eks Nova.

De to andre er meget små og jeg tror altså mest de er til killinger. Og en
killing er jo altså ikke killing ret længe før den bliver til en KAT

Derimod er der den højt besungne "hængekøje" på Nova og af vores kradsetræ
(som nærmest er en Pegas rent størrelsesmæssigt) er det hængekøjen foroven
der har været det største hit. De bruger overhovedet ikke hulen og det rør
vi fik med kunne vi også have sparet os.
Du kan se et par billede af "skrumlet" her:
http://cutiecats.dk/killinger6.shtml

Hvis ikke du har plads eller råd til en gulv-til-loft model er Nova efter
min mening det bedste alternativ

Wow det lød som en hel salgstale... Gruppen her bør snart ha' procenter fra
Likita med al den reklame de får *GG*

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Prinz Ali

Dato : 25-09-02 19:05

Hejsa!

Well, det er ikke penge det kommer an på. Penge tager jeg som det kommer,
men mere plads og at en gulv til loft vil virke lidt volsom i min lejlighed.
Havde bare set på dette forums side at det træ der ligner Dimitri havde fået
gode karaktere.

Men den der Nova ser god ud. Den fylder vel det samme som Toni så den vil
jeg kigge nærmere på

Tak
-Ali

Fra : Jette

Dato : 27-09-02 20:16

"Prinz Ali" skrev:
> [...]
lejlighed.
> Havde bare set på dette forums side at det træ der ligner Dimitri

Vi bor på 60m², og har et gulv-til-loft klatretræ.... jeg synes ikke det
ser voldsomt ud, og det optager faktisk kun ½ m² gulv. Og så gælder det
naturligvis også om at vælge en farve der passer nogenlunde til resten
af møblementet.

Men jeg ville nok under alle omstændigheder, have valgt et stort træ.
Faktisk røg der en reol på den bekostning ... Vi valgte at lade misserne
"bestemme", da de jo - i modsætning til os - skal leve hele deres liv
her i lejligheden.

Mvh. Jette