kan ikke sende mail
Fra : fea

Dato : 25-09-02 12:57

Jeg kører windows98 og har opdateret til Explorer 6. Herefter kan jeg
ikke sende mail men godt modtage mail. Det er heller ikke muligt at
importerer et adressekartotek, eller eksporter fra Outlook Express.
Fejlen er opstået da jeg opdaterer fra 5.5 til 6.0 i Exploren. Jeg har
prøvet at geninstalle uden resultat.
Hvad gør jeg?

http://www.kandu.dk/

Fra : Leony

Dato : 26-09-02 09:26

"fea" <fea.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> importerer et adressekartotek, eller eksporter fra Outlook Express.
> Fejlen er opstået da jeg opdaterer fra 5.5 til 6.0 i Exploren. Jeg har

Har du opdateret uden at lukke OE?
Hvilken fejlmeddelse får du hvis du prøver at sende en mail?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/