Gudenå ekspert søges
Fra : Magnus Harkjær

Dato : 25-09-02 11:50

Hejsa

Jeg tager snart på højskole, nærmere betaget Ry Højskole ved Silkeborg, som
ligger så genialt at baghaven støder ned til Gudenåen, mit spørgsmål er nu..
Er der nogle som kender til dette stykke af åen som går gennem Ry?

Og hvordan affisker man egentlig dette enormt bredde vand? Bare som på
kysten? Jeg har aldrig fisket i å'er før og min viden herom ligger nærmest
på nulpunktet, er der en venlig sjæl som ved lidt?

Vandet var forøvrigt meget grumset og der var en del alger i, har det nogen
betydning?

Fra : Ole Hanelius

Dato : 26-09-02 16:45

"Magnus Harkjær" <Harky@clan3v.dk> wrote in

> [...]
> Silkeborg, som ligger så genialt at baghaven støder ned til Gudenåen,
> mit spørgsmål er nu.. Er der nogle som kender til dette stykke af åen

[klip]

Prøv at se nærmere på den lokale fiskeriforenings hjemmeside:
http://www.fiskeriforeningen-gudenaa.dk/index.html

Med venlig hilsen
Ole Hanelius
www.hanelius.com