MS Windows
briani 27239
Fejl i Send til menu ?
Fra : Martin Rasmussen

Dato : 25-09-02 11:29

Jeg har lige installeret WinXP på en bærbar Asus L3

Når jeg anvender Send til > diskette får jeg meddelelsen:

"Destinationen kan ikke håndtere et dokument af denne type"

men kopierer filen alligevel.

Det ser ikke ud til at være noget med filnavnet, jeg får samme fejl på
test.txt og test.doc .

Jeg har lavet en genvej til en delt mappe til en anden computer, i
"send "to mappen, og der får jeg samme fejl - filen kopieret
alligevel.

Nogen der har en ide til hvorfor jeg får den besked eller hvor jeg kan
slå den fra?

pft Martin

Fra : Pico

Dato : 25-09-02 16:34

Martin Rasmussen wrote:
> Jeg har lige installeret WinXP på en bærbar Asus L3
>
> Når jeg anvender Send til > diskette får jeg meddelelsen:
>
> "Destinationen kan ikke håndtere et dokument af denne type"
>
> men kopierer filen alligevel.

Jeg var ude for det samme for nogle uger siden, aner ikke hvad
der var årsagen til det. Efter reboot var problemet væk.
Kørere Win XP Pro på stationær PC og det "iritere" mig at jeg ikke
fandt ud af hvad medelsen skyltes og nu har jeg selvfølgelig ingen
mulighed for at finde ud af det.
Pico

Fra : Martin Rasmussen

Dato : 26-09-02 08:41

Hej Pico

Jeg havde desværre ikke hørt ordentligt efter i timen hos min bruger,
problemet opstod i åben fil vinduet i f.eks word 2002 og når han
højreklikkede der fik han fejlbeskeden.
Jeg får den samme fejlbesked i alle de installationer bærbar/stationær
jeg har installeret winxp/officexp, så det må enten være en fejl i
officepakken, eller et tjek der skal ændres et eller andet sted i
sikkerhed eller registreringsdatabasen.

Thanx from
/\/\artin

Fra : Pico

Dato : 26-09-02 16:08

Martin Rasmussen wrote:
> [...]
> jeg har installeret winxp/officexp, så det må enten være en fejl i
> officepakken, eller et tjek der skal ændres et eller andet sted i

Jeg oplevede det kun når jeg skulle gemme på A drevet og som sagt
gik det væk af sig selv.
Jeg køre også winxp/officexp men der er ingen problemer.
Pico