Fjerne 'gammel' Local Area Connection i XP~
Fra : f00ge

Dato : 25-09-02 11:21

Jeg har installeret nye netkort i min XP PC og Win2k PC.

Efter den har læst det nye kort ind, laver den en ny Local Area Connection
(LAC) - og kalder den LAC2.
Her kan jeg ikke bruge samme IP, da den siger, der er konflikt.
Nu vil jeg gerne fjerne den gamle LAC, da jeg mistænker den får at crashe
min ADSL router en gang imellem.
Men hvordan fjerner jeg den gamle? Den er helt væk. Der er bare en LAC2 -
LAC1 er ingen steder at finde (selv om den stadig bruger min gamle IP).

Nogen, der kan hjælpe?
På forhånd tak.

Fra : JK

Dato : 25-09-02 15:19

"f00ge" <f00ge***REMOVE***@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men hvordan fjerner jeg den gamle? Den er helt væk. Der er bare en LAC2 -
> LAC1 er ingen steder at finde (selv om den stadig bruger min gamle IP).

Er det ikke fordi du stadig har den gamle netkortsdriver installeret ? - i
såfald gå ind i kontrolpanelet, under tilføj/fjern hardware - her (et sted)
kan du fjerne driveren (sæt prik i vis skjulte enheder) - fjern derefter din
gamle driver.

/JK

Fra : f00ge

Dato : 25-09-02 15:22

"JK" <dempsey@email.dk> wrote:

> [...]
sted)
> kan du fjerne driveren (sæt prik i vis skjulte enheder) - fjern derefter

Windows installerer selv driveren til den. Og dermed burde den også fjerne
den igen, når man fjerner netkortet,

Det er også underordnet, da netkortet (driveren) ikkw er at finde.

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 01-10-02 17:06

f00ge wrote:

> Windows installerer selv driveren til den. Og dermed burde den også
> fjerne den igen, når man fjerner netkortet,
>
> Det er også underordnet, da netkortet (driveren) ikkw er at finde.

Hvis man ikke vil ha hjælp, så er det da nok ikke så smart at spørge
efter den?

--
Mvh Morten Fjendbo

Fjern: @fjern@ i adresse ved svar til mail