Hvilke CPU'er passer til mit bundkort?
Fra : Treo Tom

Dato : 25-09-02 09:09

Hejsa,

jeg kan ikke helt finde ud af, hvilke AMD-processorer, der passer til
mit bundkort, her hvor jeg saa smaat gar og taenker paa en opgradering.

Jeg har pt et
Soltek 75DRV, Socket-A, DDR, ATA-100 , 266/200 MHz FSB, 3x DDR, VIA T266
ATA-100,5x PCI, 2x USB (>6), AC-97 lyd med en AMD T-Bird 1400 MHz,
Socket A/ 266 FSB CPU i.

Hvilke processorer kan jeg udskifte min nuvaerende med??

Paa forhaand tak

Fra : K E Nielsen

Dato : 25-09-02 11:37

Hvad er det rigtige modelnavn? - Der er ingen Soltek
bundkort der kun hedder 75DRV.

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-09-02 12:19

Treo Tom wrote:

> Hvilke processorer kan jeg udskifte min nuvaerende med??

Har du en manual?

Eller tjekket soleks hjemmeside?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Mathias

Dato : 25-09-02 12:25

"Treo Tom" <treotom@no_spam_thanks_hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Socket A/ 266 FSB CPU i.
>
> Hvilke processorer kan jeg udskifte min nuvaerende med??

Du har ret.

Der er et bundkort der hedder 75DRV.

Du kan bruge en XP 2100+, hvis du har eller henter bios ver. Q 4.1

Hilsen Bjarne

Fra : Treo Tom

Dato : 25-09-02 12:40

In article <3d919eda$0$62722$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
Mathias@posi1.tele.dk says...

> Der er et bundkort der hedder 75DRV.
>
> Du kan bruge en XP 2100+, hvis du har eller henter bios ver. Q 4.1
>
> Hilsen Bjarne

Kanon, tak - jeg har godt nok laest faq'en paa
http://www.soltek.de/English/faq/75DRV.htm

men jeg manglede at faa det i klar, forstaaelig, dansk tale

Igen takker!
Christian

Fra : Mathias

Dato : 25-09-02 12:36

"Mathias" <Mathias@posi1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Du har ret.
>
> Der er et bundkort der hedder 75DRV.
>
> Du kan bruge en XP 2100+, hvis du har eller henter bios ver. Q 4.1

Filen du skal hente hedder K41.bin

Hilsen Bjarne