SMS håndtering på PC.
Fra : Brian Pedersen

Dato : 25-09-02 08:01

Hej!

Findes der software til PC, der kan håndtere modtagelse og evt. sende SMS.
Den modtagede SMS skal på en eller anden måde ligges i en tilgængelig
database. Det hele handler om at jeg via mobil og datakabel til PC, skal
kunne lave tilmeldinger til arrangementer. Dvs. et program registrere SMS i
en database, eller evt. bare en flad fil, som et andet program kører igennem
med mellemrum og foretager registreringerne.

På forhånd tak for hjæpen.

Venligst

Brian Pedersen

Fra : MAP

Dato : 26-09-02 06:36

Yep, prøv SMS tools til Linux, jeg har prøvet det og det kan både sende og
modtage og er nemt at sætte op.

SMS Server Tools
lavet af Stefan Frings

Mvh

Martin

-snip-

Fra : Jesper

Dato : 28-09-02 11:43

Kig en gang på

http://smscentral.dk

Som er en webbaseret løsning på dit problem..

Vh

Jesper