wannasave simlock igen igen !
Fra : Michael Jensen

Dato : 23-02-01 13:15

Der har på det sidste været skrevet en del om wannasave telefoner.
men alligevel.

Hvis jeg bruger telmore simkortet først i min 3210, vil den så låse sig til
dette kort, og ikke kunne benytte telia simkortet som fulgte med da jeg fik
den.

Michael

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-02-01 13:26

Michael Jensen wrote:

> Der har på det sidste været skrevet en del om wannasave telefoner.
> men alligevel.

*suk*

> Hvis jeg bruger telmore simkortet først i min 3210, vil den så låse sig til
> dette kort, og ikke kunne benytte telia simkortet som fulgte med da jeg fik
> den.

Hva med at du læser tidligere indlæg?

fx <news:se739tsb8r97im10n9j95vimild0pptn2t@193.162.153.117>

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Send en SMS til din ven via denne ganske ukommercielle service

Fra : Michael Jensen

Dato : 23-02-01 13:55

mmm...ja men det besvarer jo ikke spørgsmålet om det er operatørlås,
kortlås eller andet der anvendes ??

MBJ

Fra : Rohwedder

Dato : 23-02-01 14:13

Carsten !
Hvis du føler du spilder din tid ved at svare,
kan du så ikke bare lade være eller også give
et ordenligt svar !

Wannasave er låst til Telia uanset hvilken
rækkefølge kortene sættes i !
mvh
Søren

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-02-01 14:47

Rohwedder wrote:

> Carsten !
> Hvis du føler du spilder din tid ved at svare,
> kan du så ikke bare lade være eller også give
> et ordenligt svar !

Såsåså

Hvordan vil du have det, hvis skulle besvare samme spørgsmål igen igen
igen igen igen igen igen igen?

(Det er lidt irriterende at læse ordet /igen/. Er det ik?)

> Wannasave er låst til Telia uanset hvilken
> rækkefølge kortene sættes i !

Dette kan læses hvis man følger linket.

Fra : Michael Jensen

Dato : 23-02-01 15:06

SÅ LAD DOG VÆRE MED AT SVARE !!! hvis det er så irriterende !

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-02-01 15:19

Michael Jensen wrote:

> SÅ LAD DOG VÆRE MED AT SVARE !!! hvis det er så irriterende !

hehehehe siges af en som irriteres af svar. hehehe

Du har vist godt af en tur på http://www.usenet.dk .
Læs særligt afsnittet om citatteknik, gentagne spørgsmål og brugen af
store bogstaver.
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html
http://www.usenet.dk/netikette/larm.html
http://www.usenet.dk/netikette/oss.html