Ebeltoft og omegn
Fra : Camilla og Jesper An~

Dato : 25-09-02 07:00

Hej allesammen

Er der nogen der kender et godt sted at fiske i nærheden af Ebeltoft
da jeg skal på ferie deroppe og jeg vil jo gerne ud og svinge med snøren og
hvad mand kan fange og med hvad

Best regards

Jesper Andersen

Fra : Alex Linaa

Dato : 25-09-02 09:52

"Camilla og Jesper Andersen" <gamel@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kender et godt sted at fiske i nærheden af Ebeltoft
> da jeg skal på ferie deroppe og jeg vil jo gerne ud og svinge med snøren
og
> hvad mand kan fange og med hvad

Hej Jesper

Du har valgt et supergodt sted at holde ferie, hvis du er til kystfiskeri.
Der er et mundheld der siger, at hvis du kan se Hjelm kan du fange fisk, og
der er absolut noget om snakken.

Mine egne favoritpladser i det område er

Blushøj - Lige neden for trappen ved campingpladsen
Jernhatten: Fra selve Jernhatten og nordpå forbi den hvide lade.

Knæk og bræk
Alex

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-09-02 10:08

"Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com> wrote in message

> Blushøj - Lige neden for trappen ved campingpladsen

Er det campingpladsen nord eller syd for Jernhatten ?

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Alex Linaa

Dato : 25-09-02 10:53

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en
meddelelse news:3d917d07$0$62710$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Er det campingpladsen nord eller syd for Jernhatten ?

Det et Blushøj camping, som ligger ved Elsegårde. (Et godt stykke syd for
Jernhatten)

Jeg skal da også lige nævne Kobberhage, som traditionelt er en god plads.
Jeg har blot ikke selv haft det store held der.

Venlig hilsen
Alex