Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Review af digitale videokameraer?
Fra : Niels

Dato : 24-09-02 21:31

Jeg leder efter et sted som www.dpreview.com men som i stedet for digitale
kameraer reviewer digitale videokameraer. Nogen der kan hjælpe med et link.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-09-02 22:36

Niels wrote:

> Jeg leder efter et sted som www.dpreview.com men som i stedet for
> digitale kameraer reviewer digitale videokameraer. Nogen der kan
> hjælpe med et link.

Der er sjældent særlig meget respons på spørgsmål omkring video og
videokameraer i denne gruppe.

Prøv evt. at spørge i news:dk.medier.tv

Fra : snake

Dato : 25-09-02 04:36

Se dog og få dig noget FISSE Ebbe

Mvh.Snake

Fra : WebCat

Dato : 25-09-02 07:30

Video er altså off-topic.

Fra : Pico

Dato : 25-09-02 16:13

snake wrote:
> Se dog og få dig noget FISSE Ebbe
>
> Mvh.Snake

Det er et utroligt lavt nevue vi efterhånden har nået i denne gruppe.

Niels Ebessen svare som følger:
>Der er sjældent særlig meget respons på spørgsmål omkring video og
>videokameraer i denne gruppe.

>Prøv evt. at spørge i news:dk.medier.tv

Selv med min bedste overbevisning kan jeg ikke se andet end at det er en
venlig hjælp til hvor der er større mulighed for at få svar på spørgsmålet.

Denne gruppe er den eneste hvor jeg bruger killfiltret og jeg har på
fornemmelsen at det er den samme der gemmer sig bag forskellige navne.
Pico

Fra : Peter Loumann

Dato : 25-09-02 19:10

"Pico" <Pico@post9.tele.dk> skrev:

>snake wrote:

[...]

>Det er et utroligt lavt nevue vi efterhånden har nået i denne gruppe.

Enig

> [...]

Enig

>Denne gruppe er den eneste hvor jeg bruger killfiltret

Enig.

--
hilsen pl
se mine fotos

Fra : PUK

Dato : 25-09-02 08:17

"Niels" <nospam@nospam.com> wrote in message
> Jeg leder efter et sted som www.dpreview.com men som i stedet for digitale
> kameraer reviewer digitale videokameraer. Nogen der kan hjælpe med et
link.

Hej Niels

Prøv at spørge i: uk.rec.video.digital

Hilsen Dorte

Fra : Niels

Dato : 25-09-02 11:33

"PUK" <dhaslev@nospamworldonline.dk> wrote in message

> "Niels" <nospam@nospam.com> wrote in message
> link.
> >

> Hej Niels
>
> Prøv at spørge i: uk.rec.video.digital

Takker.

Fra : J@N

Dato : 25-09-02 14:51

> [...]
> Jeg leder efter et sted som www.dpreview.com men som i stedet for digitale
> kameraer reviewer digitale videokameraer. Nogen der kan hjælpe med et

Du kan også prøve flg. danske NG:

dk.edb.videoredigering
dk.teknik.tv+video

Jan