Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Powershot A40
Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 24-09-02 21:05

Hejsa

Hvad har folk af erfaring med Canon Powershot A40 ?

Jeg har i forvejen et Coolpix 990, men jeg vil godt have et billigt kamera
med undervandshus til, og til dette er A40'eren en mulighed.

Men jeg vil gerne høre lidt om folks erfaring med dette kamera.

Søren Reinke
http://www.dykkercenterlangeland.dk

Fra : Anders Bystrup

Dato : 25-09-02 13:00

> Men jeg vil gerne høre lidt om folks erfaring med dette kamera.

Har haft det siden maj. Nul problemer, klare billeder, let at bruge,
rigeligt med indstillingsmuligheder og det bruger almindelige batterier.

Anders

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-09-02 17:51

"Anders Bystrup" skrev i en meddelelse

> Har haft det siden maj. Nul problemer, klare billeder, let at bruge,
> rigeligt med indstillingsmuligheder og det bruger almindelige batterier.

Jeg er helt enig med Anders.

Jeg har også haft mit siden maj/juni og er meget tilfreds.

Jeg havde tidlige et 1mpixel kamera fra Kodak og der er en
hel verden til forskel.

A40 har stort set samme tekniske specs som IXUS men fylder lidt mere
- hvad jeg kun synes er en fordel - og så er det noget billigere - hvad
jeg helt klart også synes er en fordel

Til prisen er det helt klart et rigtig godt kamera !

--

Jan Vestergaard
jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 25-09-02 18:06

> [...]
> jeg helt klart også synes er en fordel
>
> Til prisen er det helt klart et rigtig godt kamera !

Det glæder mig i synes det.

Det som trækker helt vildt er at jeg kan få et undervandshus for ca 1800,- i
Tyskland.
Et tilsvarende hus til mit Nikon Coolpix 990 koster >8000,- !!!

Tak for hjælpen.

Fra : mi©

Dato : 26-09-02 20:15

vil du også købe kameraet i tyskland?
er der penge at spare i forhold til de 2700 kr på edbpriser.dk?
michael.