Novell Client for Windows kontra Access97
Fra : Stig Echroll

Dato : 24-09-02 20:36

Jeg har lavet nogle databaser i Access97, men nu har vi på arbejdet fået
opgraderet vores Novell software til Novell Client for windows.
Problemet er at database filerne går i stykker (efter at Novell er blevet
opgraderet), især hvis man komprimere eller reparere dem, men de bliver også
beskadet under kørslen når flere arbejder i samme database.
Når man går ind i Stifinderen kan jeg se at ldb-filen som Access
midlertidige opretter når databasen er åbne ikke forsvinder når
Accessprogrammet er blevet lukket igen.

Er der nogle der har været ude for noget lignede og hvad er der evt. galt.

stig echroll@get2net.dk

Fra : Kim Henriksen

Dato : 24-09-02 20:59

Hvilken version er novell clienten..??? Der har været nogle fejl i novell
client version 4.83, men disse fejl skulle gerne været i version 4.83SP1

/Kim Henriksen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 24-09-02 21:50

"Kim Henriksen" <kim@hed.dk> skrev :

>Hvilken version er novell clienten..??? Der har været nogle fejl i novell
>client version 4.83, men disse fejl skulle gerne været i version 4.83SP1

Jep - og kører man på en novellserver skal der nok også lige pilles
lidt ved antallet af fil-låse

(opskriften ligger på novell's supportsider)

--

jan@stevns.net - www.stevns.net