CSS-scripting: Margener på html-sider
Fra : Anders Hedegård

Dato : 24-09-02 20:14

Hejsa.
Jeg skal have lavet mig en side, jeg har lavet det som en
framesite, http://medlem.jubii.dk/mxware , mit problem er så de
margener der er uden om gradieringen...
Siden er lavet som en html, med en frame, og der er brugt css til
alt det grafiske...

Plz hjælp mig med at fjerne margenerne hvis man kan... på forhånd
tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-09-02 20:28

Tue, 24 Sep 2002 19:13:54 +0000 (UTC), skrev Anders Hedegård
<6x109062@tiscali.dk>:

>Jeg skal have lavet mig en side, jeg har lavet det som en
>framesite, http://medlem.jubii.dk/mxware , mit problem er så de
>margener der er uden om gradieringen...

margin: 0
for body i din css skulle vel kunne gøre det.

Fra : Kurt Lund

Dato : 24-09-02 20:48

Knud Gert Ellentoft skrev:

> margin: 0
> for body i din css skulle vel kunne gøre det.

Og hvordan er det nu, at man får Opera til at acceptere det?
Hvis jeg ikke har drømt det, har der fornylig været en tråd om samme, men
jeg ka' sgutte finde den.

--
Kurt Lund

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-09-02 21:06

Tue, 24 Sep 2002 21:48:15 +0200, skrev "Kurt Lund"
<kl@fabel.dk>:

>Og hvordan er det nu, at man får Opera til at acceptere det?
>Hvis jeg ikke har drømt det, har der fornylig været en tråd om samme, men
>jeg ka' sgutte finde den.

Du skal også sætte padding: 0