Nokia 3210 Antenneproblemer?
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 23-02-01 11:51

Hejsa....

Jeg ville lige hører om der er andre der har samme problem med deres 3210
som jeg har.
I de sidste 3-4 måneder har den drillet mig gevaldigt.
Der er fin dækning, og pludselig så forsvinder forbindelsen bare på den. Får
den så nogle tæsk, eller slukker og tænder den, så er der dækning igen. Når
jeg snakker kan man det ene øjeblik hører det hele klart og tydeligt og i
det næste,, lyder det som om der næsten ingen signal er.. Altså det hakker
og prutter! Det er virkelig træls!
Men jeg gider ikke sende den på værksted da den er 1 år og 7 måneder, så
garantien dækker ikke.
Men er der andre der har haft samme sygdom på deres 3210 ?

Hilsen Thomas
3210 @ Vibra !

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Lars Raaby

Dato : 23-02-01 22:44

Du skriver den er 1 år og 7 mdr.
Jeg tror du skal kikke efter et nyt batteri.
Desværre.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 24-02-01 12:18

"Lars Raaby" <Lars@raaby.dk> skrev i en meddelelse
> Du skriver den er 1 år og 7 mdr.
> Jeg tror du skal kikke efter et nyt batteri.
> Desværre.
Hvad har det med batteriet at gøre? Det sker også nogle gange når den bare
ligger på bordet lige så stille. Batteriet kan holde strøm i 1½ døgn ! Ikke
meget.. Det kunne holde 4 da det var nyt!

Hilsen Thomas

Fra : N/A

Dato : 28-02-01 13:58

Fra : Christopher Tracy

Dato : 28-02-01 13:58

Christopher Tracy <goldartist@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cpLm6.1918$Fn5.76954@news010.worldonline.dk...
> [...]
> telefonen lød det som om folk snakkede ned i en tønde og det halve af
ordene
> forsvandt. det eneste der kunne afhjælpe det var at ta' kortet ud sætte
det
> i igen, men der gik kort tid så var problemet der igen. Så telefonen er nu
> til rep. hos TeleDK. og jeg venter på at den kommer tilbage, der er nu
gået
> 14 dage, så det er lige op over, - håber jeg. Skal måske lige nævne at min
> telefon kun er ca. 5 måneder.
> Skal jeg vende tilbage når jeg får mobilen igen, med en melding om hvad

Så nu har de ringet fra Tele-butikken, nu skal jeg ned og hente
mobi'en.....vender tilbage senere......

/C.T.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 28-02-01 16:05

Christopher Tracy <goldartist@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:LB6n6.2995$Fn5.177844@news010.worldonline.dk...

> [...]

> gået
> den
> >
> Så nu har de ringet fra Tele-butikken, nu skal jeg ned og hente

hej igen...

Tjae nu har jeg været nede og hente telefonen, og de skiftet et eller andet
i telefonen, og opdateret softwaren fra v. 5.36 til v. 6.00, men fandme om
det ikke stadig er galt i den, det lyder af helvede til når man snakker med
nogen.....øv øv øv ... ned med den igen....

/C.T.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 01-03-01 13:09

Det er da noget skidt ! Gider du sende en e-mail til mig når du har fået
skidtet fikset?

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Christopher Tracy

Dato : 01-03-01 16:41

Hej

Jeps, det skal jeg nok....fyren oppe i butikke sagde at han ville ringe og
høre hvad de havde gjort ved den, og sige at det her var en haste sag, nu
når jeg kun havde den hjemme i godt og vel 1½ time.....så må vi jo se...

/C.T.