MS Windows
briani 27239
Kalendar på desktop.
Fra : Peter Anskjær

Dato : 24-09-02 18:18

Hej
Jeg kunne godt tænke mig, at have et område af min desktop hvor mine
aftaler står. Altså ligesom samurize hvor man stadigvæk kan have et
wallpaper. Det skal så være muligt at se de dage hvor jeg har skrevet
noget i kalenderen, eller eventuelt se alle dage. Det skal helst ikke
fylde alt for meget på skrivebordet.
Hvilket program vil du foreslå jeg bruger?

Venlig hilsen
Peter

Fra : Don_E

Dato : 24-09-02 19:11

"Peter Anskjær" <anskjaer@(remove)omk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fylde alt for meget på skrivebordet.
> Hvilket program vil du foreslå jeg bruger?

Active Desktop Calendar.
--
/DonE

Fra : Peter Anskjær

Dato : 24-09-02 20:15

On Tue, 24 Sep 2002 20:10:51 +0200, "Don_E" <don_e@stofanet.INVALID>
wrote:

>"Peter Anskjær" <anskjaer@(remove)omk.dk> skrev i en meddelelse

>Active Desktop Calendar.

Tak skal du have, jeg havde faktisk godt set det program på Google,
men ville lige høre hvad folk syntes var godt.

Venlig hilsen
Peter

Fra : Peter Anskjær

Dato : 25-09-02 14:25

On Tue, 24 Sep 2002 19:18:20 +0200, Peter Anskjær
<anskjaer@(remove)omk.dk> wrote:

> [...]
>fylde alt for meget på skrivebordet.
>Hvilket program vil du foreslå jeg bruger?

Nu har jeg hentet Active desktop calendar, det virker sådan set som
jeg vil have det, pånær: Det ødelægger mit baggrundsbillede. Før var
det helt klart i linjerne, nu er billedet grynet.Jeg kan se det gemmer
billedet som et bmp, hvorfor bruger det ikke det oprindelige.
Findes der andre programmer som er bedre ved baggrundsbilledet? Er der
i det hele taget andre med det problem?

Venlig hilsen
Peter