Hvor kan man handle via internettet?
Fra : Lene

Dato : 24-09-02 17:43

Hej med jer.
Jeg har hidtil handlet hundefoder via www.zoocity.dk. De har
haft det på den måde, at hvis man købte for mere end 500 kr. betalte de
fragten. Dette har de nu sløjfet. Da foderer for tungt at have
med i S-toget fra Rødovre hvor zoocity ligger, vil jeg høre, om der er nogen
af jer der handler via internettet? Hvis "ja" - hvor?
M.v.h.
Lene & Carsten

Fra : Helle Jensen

Dato : 24-09-02 20:23

Hej

Jeg har handlet foder på nettet hos Oliver's petfood. Her leveres til døren
uanset indkøbets størrelse i løbet af to dage.

Adressen er www.olivers.dk

Hilsen Helle

Fra : Ella

Dato : 04-10-02 17:42

"Lene" <try.to@guess.who> wrote in message news:<amq4m7$fbh$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> med i S-toget fra Rødovre hvor zoocity ligger, vil jeg høre, om der er nogen
> af jer der handler via internettet? Hvis "ja" - hvor?

Hej Lene

Jeg har samme problem med at fragte foder som du beskriver ;-( Derfor
har jeg søgt og fundet Henne Pet Food på nettet. De leverer 15 kg
gratis til din dør (Jeg tror man skal købe for over 200 eller 300 kr.
førend levering er gratis) Priserne på deres foder varierer, men 15 kg
Kronch Active koster vist lidt under 340 kr. Og min allergihund er
virkerlig glad for det. Derudover har han fået en vildt flot pels
efter vi har skiftet foder, og mængden der kommer ud i den anden ende
er også begrænset. Han har før været på dyrlægens specialkost,
Eukanuba, Hill's osv. Men Kronch Active fra Henne Pet Food har klart
været bedst til ham...... og heldigvis koster det også noget mindre!!
Regningen på foderet kommer sammen med foderet - så hvis du har
netbank er det såre nemt!

Mvh Ella

Fra : rbk

Dato : 16-12-02 21:39

"Lene" skrev d. 24-09-02 17:43 dette indlæg :
> [...]
nogen
> af jer der handler via internettet? Hvis "ja" - hvor?
Hej Lene & Carsten prøver at kigge på www. abila.dk der står et tlf.
og de levere til døren ring og få en god hunde snak med ejeren selv

http://www.kandu.dk/