Søren Sko synger ikke godt nok
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-02 16:58

Goddag

Jeg lovede for nogle dage siden at jeg ville prøve at høre noget musik med
en sanger som hedder Søren Sko.
Det var fordi jeg burde prøve at give noget andet musik en chance, som en
nyhedsgruppebruger skrev. Det ville jeg så prøve at gøre (men sådan noget
gør jeg nu tit). Nu vidste jeg ibare kke lige hvor jeg skulle høre det, for
de spiller det aldrig i den radio jeg lytter til. Men nu skvattede jeg
tilfældigt over en sang med ham, da jeg lyttede til P4-morgenradio. Jeg
skulle også kommentere hvad jeg mener om musikken. Det gør jeg hermed.

SØREN SKO SYNGER IKKE GODT NOK
Jeg mener ikke at Søren Sko har en stemme som er god nok til at kunne udgive
plader. Han synger langt fra godt nok. Det lyder meget dårligt, mest som
forkølet rågrov politisk arbejdende minoritetsforkæmper, der forsøger at
råbe de etablerede politikere op. Det var godt nok ikke noget at råbe
"hurrahhh" for. Det lød næsten lige som alt det andet alternative skrål fra
P3.
Hvis de etablerede musikgrupper skulle give ham karakter tror jeg godt
nok han, på en skala fra 1-10 ville opnå minus 10. Men nu gav jeg ham da
chancen. Uha uha uha. Få mig ikke til så`n noget een gang til.

Hilsen Åge

PS: Hvad mener i om at nogle folk tilsyneladende kan finde på at købe sådan
noget skrål?

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 24-09-02 17:00

"Åge Halldorsson" skrev i en meddelelse

> [...]
> råbe de etablerede politikere op. Det var godt nok ikke noget at råbe
> "hurrahhh" for. Det lød næsten lige som alt det andet alternative skrål

Og hvem siger det mest om...... dig eller Søren Sko.
Hvis du vil høre Søren Sko synge så kunne du også starte med debutten sammen
med Torp fra 91 (tror jeg nok) Familar Roads. Fremragende album, og i mine
øjne blev han aldrig bedre end denne plade.

Kåre

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 24-09-02 17:07

Jeg skrev noget værre vrøvl i en meddelelse

> [...]
> med Torp fra 91 (tror jeg nok) Familar Roads. Fremragende album, og i mine
> øjne blev han aldrig bedre end denne plade.

Albummet hedder selvfølgelig "On a long lonly night".... hvordan kunne jeg
glemme det!!!

Kåre

Fra : Lars Bernau

Dato : 24-09-02 17:06

In article <3d908a70$0$62719$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
halldorsson@post.tele.dk says...
> [...]

> SØREN SKO SYNGER IKKE GODT NOK
> Jeg mener ikke at Søren Sko har en stemme som er god nok til at kunne udgive

Hmmm... underligt at han så udgiver plader hva´ ?

> "hurrahhh" for. Det lød næsten lige som alt det andet alternative skrål fra
> P3.

Det er ikke pænt at lyve Åge! Det er ikke noget alternaivt skrål på P3

> Hvis de etablerede musikgrupper skulle give ham karakter tror jeg godt
> nok han, på en skala fra 1-10 ville opnå minus 10. Men nu gav jeg ham da
> chancen. Uha uha uha. Få mig ikke til så`n noget een gang til.

Jeg er 176 % sikker på at samtlige professionelle musikere i Danmark og
omegn er fuldstændig uenige med dig. Næste gang du kommer til nogle af de
hal bal ting hvor de musikere som laver den musik du kan lide. Burde du
spørge dem om Søren Sko kan synge.... deres svar vil sikkert overraske
dig.

> PS: Hvad mener i om at nogle folk tilsyneladende kan finde på at købe sådan
> noget skrål?

Tjaee... Sko/Torp albummet "On A Long Lonely Night, er efter min mening
et ganske udenmærket album.

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 26-09-02 06:32

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> [...]
> politikere op. Det var godt nok ikke noget at råbe "hurrahhh"
> for. Det lød næsten lige som alt det andet alternative skrål

Du har endnu en gang afsløret, at du simpelt hen er så dum som en
skydedør mht. musik - og så naturligvis at du vurderer om en sanger
kan synge alene ud fra hans repetoire og ikke ud fra hans stemme og
ikke mindst hans evne til at svinge og frasere og hans timing osv.

> Hvis de etablerede musikgrupper skulle give ham karakter
> tror jeg godt
> nok han, på en skala fra 1-10 ville opnå minus 10.

Etablerede musikgrupper ville klart give ham et sted mellem 8 og 10.
Danstopgrupper ville muligvis give lidt lavere...

> PS: Hvad mener i om at nogle folk tilsyneladende kan finde på
> at købe sådan noget skrål?

At deres intelligens er faktor 100+ højere end folk der køber
Helmuth LynLotto, Freddy Bræk og Richard Regnfrakke.