vedr. problemer med demo af Medieval: Tota~
Fra : Lee

Dato : 24-09-02 16:18

Hejsa.
Jeg har downloaded en demo af ovennævnte spil. Når jeg forsøger at køre den
downloadede exe fil, kommer programmmet med en fejl. Den skriver en sti ned
til en .exe fil, hvor hverken sti eller fil eksisterer.

Jeg forsøger at installere demoen under xp.

Er der nogen der har haft samme problem og fundet en løsning? Så hører jeg
meget gerne om det.
/Lene

Fra : Jesper Hylling

Dato : 25-09-02 21:37

"Lee" <leelee@postkasse.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg forsøger at installere demoen under xp.
>
> Er der nogen der har haft samme problem og fundet en løsning? Så hører jeg

Den exe-fil du har downloadet er et WinZip Archive, som burde kunne extracte
sig selv uden problemer, men jeg havde samme problem som dig. Hvis du ikke
allerede har programmet WinZip, skal du hente det og installere det (fås som
shareware på www.winzip.com ). Dernæst højreclicker du på exe-filen og
vælger "extract to.." (eller noget lignende) og extracter til et
midlertidigt bibliotek. Derfra kan du så installere demoen uden problemer.

/Jesper

Fra : Evan Agerbo

Dato : 25-09-02 22:15

Jeg har også downloaded en demo men når jeg er igang med at udpakke kan det
ikke lade sig gøre, og jeg får en fejl melding og programmet lukkes ned. Jeg
kører XP pro

VH Evan