T66 - erfaringer?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 24-09-02 16:05

Hej,

Jeg overvejer at sende min T39m på pension til fordel for en T66. Er det et
godt valg, er det en god telefon?

Jeg bruger ikke modem'et i T39'eren, så det gør ikke noget at T66 mangler
det.

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Jonas Christensen

Dato : 24-09-02 19:42

> [...]
> godt valg, er det en god telefon?
>
> Jeg bruger ikke modem'et i T39'eren, så det gør ikke noget at T66 mangler

Hejsa!

I forhold til T39 synes jeg ikke den er specielt fed. Bl.a. har du ikke
mulighed for at skifte skrift-størrelse og displayet er ikke i flere
gråtoner som på T39. Desuden irriterer det mig lidt, at man ikke kan bruge
tilbehør som f.eks. MP3-afspiller til den.
Derudover er det en lækker telefon, der er virkelig lille og stadig af,
synes jeg, overraskende god kvalitet, f.eks. mht. lyd.

Skriv endelig, hvis du har nogle specifikke spørgsmål.

- Jonas Christensen

Fra : Simon Selmer

Dato : 29-09-02 21:52

Hej Rasmus

Jeg har selv haft lidt samme spørgsmål. Jeg har netop skiftet min 3310 ud
med T66. Jeg ville have haft "opgraderingen" til T66, nemlig T600, men jeg
kunne ikke få en salgsdato, så jeg gad ikke vente.

Jeg synes stadig nokia har de bedste menuer, men den her (T66) er absolut
også godt med. Så mere jeg lære om dens funktioner/muligheder så som
genveje, desto bedre bliver den.

Den kan næsten ingen ting, MMS, modem, java og alt det der. Men hvis man
ikke bruger det, mener jeg T66 er er kanon godt valg. Jeg er meget glad for
at eje verdens mindste telefon. Dog skal du ikke have pølse fingre :)

Standby tiden er ikke den bedste, men hvad kan man forvente med SÅ lille en
telefon. En anden lille ting er at jeg synes signalet er dårlig i den. Hver
4 gang jeg skal sende en sms, bliver den ikke sendt. Formodentlig pga. intet
signal. Så skal jeg sende den igen bagefter. Det har også indflydelse på
mine samtaler. Af og til under en samtale bliver signalet(volumen) meget
svag en lille sekund.
Det skal jeg have undersøgt.

Det var mine erfaringer.

Mvh. Simon

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 30-09-02 00:05

[Ericsson T66]
> [...]
> signal. Så skal jeg sende den igen bagefter. Det har også indflydelse på
> mine samtaler. Af og til under en samtale bliver signalet(volumen) meget

Er der andre, der har oplevet det? Jeg har selv kigget lidt på 66'eren, men
det er da helt uaccepttabelt, hvis man mister forbindelsen.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus