kan ikke slette mappe - incorrect paramete~
Fra : Christian Nielsen

Dato : 24-09-02 15:53

Hej
Jeg er blevet tagged

Og kan ikke slette en mappe Tagged - fordi den indeholder en tom mappe med
navnet nul
Der meldes incorrect parameter
Jeg kører 2000 server

Hvordan sletter jeg?

Christian

--
Clean up my mailadress before replying. Just remove the x´es!!!

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 24-09-02 16:20

"Christian Nielsen" <amboltxxx@worldonline.dk> writes:

> [...]
> Jeg er blevet tagged
>
> Og kan ikke slette en mappe Tagged - fordi den indeholder en tom mappe med

Prøv
rmdir \\.\c:\whatever\Tagged\nul

(hint fundet på <URL:http://216.239.39.100/search?q=cache:CHV3qJ-upEgC:www.anetforums.com/thread.asp%3FAction%3DRead%26ThreadIndex%3D233+tagged+file+nul+ftp+hacked+remove&hl=en&ie=UTF-8>, i.e., Google cache)
/L

Fra : Christian Nielsen

Dato : 24-09-02 18:02

Dén giver samme resultat
The parameter is incorrect

:-? Christian

Fra : FreeMan

Dato : 24-09-02 18:34

Christian Nielsen wrote:
:: Dén giver samme resultat
:: The parameter is incorrect
::
Er der mere info i eventloggen. Eventuelt et event id?

/Freeman

Fra : Christian Nielsen

Dato : 24-09-02 18:52

Nej desværre - det er sket for længe siden..

:-/ Chr

Fra : FreeMan

Dato : 24-09-02 19:04

Christian Nielsen wrote:
:: Nej desværre - det er sket for længe siden..
::
:: :-/ Chr

Men giver den heller ingen fejl i loggen når du prøver at slette dir?

/Freeman

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 24-09-02 19:10

In article <0W_j9.25506$Qk5.1124143@news010.worldonline.dk>, Christian Nielsen wrote:
> [...]
> Jeg er blevet tagged
>
> Og kan ikke slette en mappe Tagged - fordi den indeholder en tom mappe med

Installerer CygWin og gør det der.

Fra : Christian Nielsen

Dato : 27-09-02 19:45

Når jeg ser deres hjemmeside kan jeg ikke lige regne ud hvad det er jeg skal
bruge derfra??

:-? Chr

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 24-09-02 22:32

Christian Nielsen skrev:

> Og kan ikke slette en mappe Tagged - fordi den indeholder en tom
> mappe med navnet nul

Kan du omdøbe filen og derefter slette den?
--
Fix Outlook Express 5.*. Nu med emoticons, _understreget_,
/skråtstillet/ og *fed* tekst: <URL: http://flash.to/oe-quotefix >

Fra : Christian Nielsen

Dato : 27-09-02 19:44

Nej desværre - jeg har prøvet alle de sædvanelige tricks?
Og jeg er ikke sluppet af med den endnu???

Chr

Fra : H. P. Holm

Dato : 28-09-02 10:18

Christian Nielsen skrev:

> "Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> wrote in message

> Nej desværre - jeg har prøvet alle de sædvanelige tricks?
> Og jeg er ikke sluppet af med den endnu???

Den gamle Norton Commander, eller en anden filhåndtering til DOS kan
nogle gange arbejde med ting på et Windows2000 NTFS formateret drev
som Windows selv ikke vil kendes ved. Den tomme mappe med navnet nul
har et andet, kort filnavn, og er sikkert ikke tom hvis f.eks. Team
Paradise i Frankrig har hijacket din server.

--
Hans

Fra : Henrik Larsson

Dato : 26-09-02 15:52

> Hvordan sletter jeg?

Benyt rm.exe fra NT ressource kit'et og slet hele det overliggende katalog.

Mvh Henrik