MSN søg skal dø (IE6)
Fra : Kim Noer

Dato : 24-09-02 15:56

Davsen der..

Det hænder at jeg fumler og skriver en forkert URL - IE sender derefter
en videre til msn.com - det må den bare ikke. Den skal gøre ligesom i
gamle dage (IE4?) hvor den bare levere en fejlmeddelse.

Hvordan kan den fixes?
--
If 0 thinks it looks like O, then 0 got a problem right?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 24-09-02 17:08

In dk.edb.internet.software.browser, Kim Noer wrote:

>Det hænder at jeg fumler og skriver en forkert URL - IE sender derefter
>en videre til msn.com - det må den bare ikke. Den skal gøre ligesom i
>gamle dage (IE4?) hvor den bare levere en fejlmeddelse.

Internet Options -> Advanced -> Search from the Address bar -> When
searching -> Do not search from the Address bar.

Internet Explorer ændrer den dog bare til normal (Just display the
results in the main window) efter forgodtbefindende, så der er ikke
rigtig nogen idé i at bøvle med det.

--
Lars Stokholm