Kilden i provence på DVD?
Fra : Anders

Dato : 24-09-02 14:58

Kilden i provence og Manon og Kilden som 2'eren vist hed. Findes de på DVD
med danske undetekster?

På forhånd tak,

Abnders

Fra : Jens Thomsen

Dato : 24-09-02 15:16

"Anders" <as@a.dk> skrev i en meddelelse

> Kilden i provence og Manon og Kilden som 2'eren vist hed. Findes de på DVD
> med danske undetekster?

Jep. Lavprisselskabet On Air har udgivet begge til 99kr/stk.

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=8360

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=8362

MVH
Jens

Fra : Anders

Dato : 24-09-02 15:13

> Jep. Lavprisselskabet On Air har udgivet begge til 99kr/stk.

> [...]

Fantastisk! Ved du hvordan kvaliteten er??

MVh;: Ander

Fra : Jette H

Dato : 24-09-02 20:05

> Fantastisk! Ved du hvordan kvaliteten er??
>
> MVh;: Ander

Disse to skønne film er lige kommet ud på bibliotekernes hylder. Så hvis du
vil tjekke kvaliteten inden du køber, kan du jo låne dem der. Det kræver
naturligvis, at dit lokale bibliotek selv har indkøbt filmene.

Mvh Jette

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 24-09-02 20:11

Jette H wrote:
> [...]
> hvis du vil tjekke kvaliteten inden du køber, kan du jo låne dem der.
> Det kræver naturligvis, at dit lokale bibliotek selv har indkøbt

www.bibliotek.dk plejer at kunne hjælpe med lidt af hvert. Formodentlig også
film.

/Nikolaj

Fra : Jette H

Dato : 24-09-02 21:27

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse

> www.bibliotek.dk plejer at kunne hjælpe med lidt af hvert. Formodentlig
også
> film.

Film, både på vhs og dvd, er i de fleste tilfælde klausulerede materialer.
Jeg kan med 100 % sikkerhed sige at ovennævnte film er klausulerede. Dvs. at
en kommune ikke må låne disse film ud til en anden kommune (hvilket er det
der sker, når bibliotekerne laver fjernlån), hvorimod man i nogle kommuner,
f.eks. København, som privatperson godt kan låne film selvom man ikke bor i
kommunen.

Reglerne er mere end almindelig gnidrede, og selv fagpersoner har svært ved
at hitte rede i de præcise formuleringer. Jeg arbejder på en bibliotek, og
har således at gøre med dem daglig,

Mvh Jette

Fra : Jens Thomsen

Dato : 24-09-02 21:03

"Anders" <as@a.dk> skrev i en meddelelse

> Fantastisk! Ved du hvordan kvaliteten er??

Desværre ikke. On Air er meget svingende kvalitetsmæssigt, men som regel
ganske hæderlige.

MVH
Jens

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 26-09-02 20:36

Hej Anders

Du kan roligt gi' 99 kr. stykket for disse film. Det er et fund til prisen. Filmene er som du sikkert ved fremragende og On-Air-Video har sikkert købt de franske udgaver og sat danske tekster på: de er begge af høj teknisk kvalitet. Køb dem bl.a. hos: http://192.38.242.50/dvdoo/start.asp

Jørgen